نتیجه نهایی قیام، نابودی منافقین است/ آمریکا و اسرائیل مدیران صحنه این قیام هستند.


ساعت: 21:36
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901303

حاجی صادقی گفت: آمریکا و اسرائیل سازمان دهندگان این قیام هستند، آنها همیشه هر کاری از دستشان بر می آمد در مقابل انقلاب انجام داده اند و اکنون نیز مدیران این قیام هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛

حاجی صادقی: نتیجه ناآرامی ها نابودی منافقین است

وی با بیان اینکه نتیجه نهایی قیام، نابودی منافقین بود، گفت: نگران قیام آخرالزمان نباشید و در پرتو این قیام است که حجاب ها از بین می رود.
حاجی صادقی: نتیجه ناآرامی ها نابودی منافقین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در اجتماع بانوان مهدوی اصفهان همزمان با شهادت امام حسن اصغری (ع) ع) و در محکومیت اقدامات برخی هنجارشکنان در روزهای اخیر با اشاره به نقش و اهمیت موثر زن در طول تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: زنان ما امروز نیز مانند گذشته حماسه می آفرینند. هجمه به حجاب و هویت زن مسلمان است و باید خدا را به خاطر این نعمت شکر کنیم.

وی با بیان اینکه شما بانوان مهدوی ثابت کرده اید که از کسانی نیستید که فقط شعار دین می دهید بلکه به آن عمل می کنید، تصریح کرد: پیام این اجتماع با الگوگیری از سیره امام خمینی(ره) استکبار است. که اگر شما در مقابل دین ما بایستید، ما نیز در مقابل دنیای شما می ایستیم.

حاجی صادقی افزود: این استکبار است که بدانیم این ملت صبور است و دست بالا را دارد چرا که خودت به میدان نیامدی و فرزندان ما را فریب دادی، اگر جرأت داری خودت به میدان بیایی و غیرت دینی را ببینی. مردم.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: اگر توجه و دلسوزی برای جوانانی که شما را فریب دادند نبود، در اقیانوس عظیم انقلابیون نابود می شدید.

وی خطاب به زنان مدافع انقلاب گفت: انقلاب شما در حال پیشرفت است و چون زنده است دشمن دارد اگر زنده نبود دشمنی نداشت. اگر انقلاب ما که آرام آرام آنها را می کشد، احساس خطر نمی کردند، با آن مخالفت نمی کردند. قانون خدا همیشه داشتن جبهه باطل در مقابل جبهه حق است.

صادقی افزود: به همین دلیل مردم در این صحنه ها چک می شوند و یکی از بزرگ ترین توصیه ها به زن و مرد داشتن روحیه جهادی در همه حال است. «جهاد» وظیفه همه است، اما نمونه آن در تاریخ تغییر می کند; جهاد قبلاً جبهه‌های دفاع مقدس بود و دشمن به خاک کشور حمله می‌کرد، اما روزی حمله به دشمن نوعی قیام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به جهاد امروز در کشور گفت: این یک تحریف است که با یک عملیات نرم و بی صدا حمله می کند و جهاد سخت تری در مقابل آن لازم است. در مقابل جنگ فتنه، زنان ما با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) در خط مقدم هستند.

وی مصداق بزرگ جهاد تبیین را حضرت زهرا(س) عنوان کرد و افزود: اولین الگوی جهاد تبیین که با تحریفات مخالفت می کرد حضرت فاطمه(س) بود؛ حضرت فاطمه علیهاالسلام، اولین الگوی جهاد تبیین بود. حضرت زینب(س) بود که مرحله دوم کربلا را رقم زد و پاسدار خون حسین(ع) بود.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه امروز روز جهاد برای تبیین شما بانوان است، گفت: امام خمینی (ره) زمانی فرمودند که این زنان پیشوای ما هستند اما ما سخنان این امام را نفهمیدیم چون آن یکی را نمی دانستیم. روزی می رسد که زنان با ایمان ما با فتنه روبرو می شوند و کمر دشمن را می شکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه، نتیجه نهایی قیام ها را نابودی منافقین دانست و اظهار داشت: نگران قیام های آخرالزمان نباشید، در پرتو این قیام ها حجاب ها از بین می رود. در این مواقع بسیاری از مدعیان انقلابی گری و دینداری چهره خود را آشکار کردند و نشان دادند که نه تنها با ملت نیستند بلکه به استکبار پایبند هستند.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل سازمان دهندگان این قیام هستند، آنها همیشه هر کاری از دستشان بر می آمد در مقابل انقلاب انجام داده اند و اکنون نیز مدیران این قیام هستند.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: دسته دوم عاملان این قیام افراد منفعل و دنیا پرست هستند که هنوز آمریکا را خدا می پندارند و بعد از گذشت چهل سال هنوز باید به عده ای بگوییم باور کنید ما سال ها آمریکا و اسرائیل را زیر پا گذاشته ایم و که انقلابی رخ داده است.به افراد دیگر بپیوندید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دسته سومی در این فتنه وجود دارد که ما برای آنها متاسفیم و آنها فرزندان ما هستند. دختر و پسر ما باید چشمان خود را باز کنند و ببینند چه کسانی از شور و شوق آنها سوء استفاده می کنند نه اینکه به تنهایی به میدان بیایند و آنها را به میدان بفرستند.

وی افزود: امیرالمومنان(ع) فرمودند با شورشیان قاطعانه برخورد کنید، ما هم از مسئولین می خواهیم که به شورشیان رحم نکنند بلکه با جوانان ما ملایم باشند زیرا حساب شورشیان از جوانان و نوجوانان ما جداست. اینها بچه های ما هستند که مورد آزار فتنه ها قرار می گیرند، شما به سر شورش می گویید.

حاجی صادقی تصریح کرد: با تلاش مسئولان جوان و جدیدی که داریم، این انقلاب در حال قوی‌تر شدن است و در آینده بسیاری از مشکلات که میراث منفعلان به غرب است، حل خواهد شد، اما آمریکا مشکلات را نمی‌خواهد. حل شود و تلاش می کند که جوانان مردم و مسئولان را به مسائل دیگر مشغول کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به جوانان و دانشجویان گفت: این دشمن است که می‌خواهد از نشاط و خلاقیت دست بردارید تا از آنها اطاعت کنید، دشمن می‌خواهد جلوی پیشرفت ما را بگیرد، اما این فکر باطل است.

وی با بیان اینکه باید در این مسیر حرکت کنیم تا دنیا را برای ظهور امام زمان (عج) آماده کنیم، تصریح کرد: با قدرت و نشاط و بدون کوچکترین احساس ضعف به ندای قرآن گوش فرا دهیم. اونی که میگه نگران نباشی بایست چون خدا رو داری. ; کسی که خدا را دارد عظمت زن را می داند زیرا او با اعتقاداتش سنگرهای علم و موفقیت را دنبال می کند.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: بدانید که آینده درخشانی در عرصه های مختلف پیش رو خواهیم داشت و در کنار هم نابودی فتنه گران را جشن خواهیم گرفت.

به گزارش فارس، در این مراسم همچنین بیانیه ای قرائت شد که جمعی از بانوان مهدوی در محکومیت برخی هنجارشکنی ها در روزهای اخیر تجمع کردند.

دیدگاهتان را بنویسید