اندازه شخصیت مردمی و نظامی حاج قاسم در سالگرد شهادت باید مورد توجه قرار گیرد/ دشمنان با ارائه مطالب ضد فرهنگی به دنبال آسیب رساندن به نسل جوان هستند.

ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794826

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به اینکه برای برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی باید ابعاد مردمی و نظامی آن مورد توجه قرار گیرد، افزود: لازم به ذکر است سردار به عنوان یک فرد نظامی در منطقه خدمات ارزنده ای ارائه کرد لذا این خدمات نیازمند است. مطرح شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان شمالی ، محمدرضا حسینی نژاد صبح امروز در روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به اینکه پوشش خدمات سردار سلیمانی در بین جوانان بسیار مهم است، گفت: از جوانان در برابر حملات فرهنگی دشمنان محافظت می کند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری مراسم یادبود سردار سلیمانی باید ابعاد اجتماعی و نظامی آن مورد توجه قرار گیرد، افزود: در نظر داشته باشیم …

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان با ارائه هر نوع برنامه ضدفرهنگی در صدد آسیب رساندن به نسل جوان هستند، گفت: تولید محتوا باید در فضای مجازی چه از نظر گفتاری و چه برای نسل جوان صورت گیرد و این امر مستلزم برنامه‌های خلاقانه است.» به دستگاه‌های اجرایی و استانداران با محوریت اهداف نظام جمهوری اسلامی.

حسینی نژاد بیان کرد: در پایان ارزیابی مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی از دستگاه های اجرایی و استانداران انتظار داریم که صمیمانه در کنار مردم باشند چرا که اثرگذاری آنها بسیار بیشتر خواهد بود.

وی افزود: حاصل هشت سال دفاع مقدس وجود امنیت و سربلندی ایران در منطقه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید