اصول پدافند غیرعامل و مسائل فرهنگی اجتماعی باید در شهرهای جدید مورد توجه قرار گیرد


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921119

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت مادر تخصصی ساخت شهرهای جدید:

محمدی گفت: اصول پدافند غیرعامل و مسائل فرهنگی اجتماعی در شهرهای جدید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ مختار محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت مادر تخصصی عمران جدید در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر گفت: هیات مدیره باید توجه ویژه ای داشته باشد. با توجه به ظرفیت داخلی در انتصابات، صداقت، شایستگی، انصاف، بی طرفی و عینی بودن باید در انتصابات در نظر گرفته شود.

محمدی تصریح کرد: در مدل های مختلف حکمرانی سه رویکرد حقوقی، اخلاقی و راهبردی وجود دارد که در اصول 109، 115 و 157 قانون اساسی کشور یکی از شروط حکمرانی داشتن عنصر برنامه ریزی راهبردی است.

وی ادامه داد: افرادی که به عنوان حاکم منصوب می شوند باید از صلاحیت های شخصی، تجربه و تعهد لازم برخوردار باشند و با حاکمان استان همسو باشند تا رفاه جامعه تامین شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت مادر تخصصی ساخت شهرهای جدید گفت: اصول پدافند غیرعامل و مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهرهای جدید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نهادها موظف به تغییر وضعیت یا استخدام افراد ایثارگر هستند، هدف قانونگذار از نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت است و تنها ملاک، امتیاز دادن به خدمات بهتر به مردم نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید