اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی / «تو مرا بردی» بهترین نمایش سیستان و بلوچستان شد.

ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785429

در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان که با معرفی برگزیدگان همراه بود، نمایش “تو از من گرفتی” به عنوان نمایش برتر استان انتخاب و به جشنواره کشوری معرفی شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان از 21 تا 21 آبان ماه با ارائه 9 نمایش در چهار شهر زابل، زاهدان، سراوان و کنارک با 50 درصد ظرفیت سالن ها برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که پنجشنبه شب در تماشاخانه مرکزی زاهدان برگزار شد، پس از ارزیابی داوران، نمایش «از من گرفتی» به کارگردانی مرتضی مودی عنوان بهترین نمایش را از آن خود کرد و به جشنواره کشوری راه یافت. .

تقدیر از جشنواره در زمینه پرداخت آثار نمایشی با مضامین ارزش های دفاع مقدس و خانواده شهدا و ایثارگران، محدث مهرپویان برای نمایش گلزهم و ویدا داودی برای نمایش خاطره اما آش و یک لوح سپاس و هدیه نقدی به ارسلان اکبری برای نمایش یاد اما آش فرهادی برای نمایش هتل کالیفرنیا اهدا شد.

در قسمت موسیقی لوح سپاس و هدیه نقدی به نمایش گلزچم و صحنه نگاری لوح سپاس و هدیه نقدی به «خاطره اما خاکستر» اهدا شد و دیپلم و هدیه نقدی این نمایش از من گرفته شد. گلظم و لوح تقدیر و هدیه نقدی به علی عرب برای نمایش «خاطره اما خاکستر» اهدا شد.

bd9ca39a b2bb 46ef 8248 ef38f04881ee خبر خاکستری

بازیگران برتر جشنواره

در حوزه بازیگران زن نیز با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی به زینب رسول زاده برای نمایش «آخرین پاییز» سراوان و محدث مهرپویان توسط گلزخم اهدا شد.

در بخش بازیگران مرد، برای مراسم یادبود از مهرداد درگی لوح سپاس و هدیه نقدی گرفتید، اما برای نشان دادن خود، مقام دوم و سوم را از ایمان مزنی فر گرفتید و وحید فرهادی، بازیگر هتل کالیفرنیا منصوب. یک لوح و یک هدیه پولی از کارگردان توسط ویدا داودی برای نمایش خاطره به من داده شد اما آش و مرتضی مودی برای کار شما از من گرفتند.

در بخش نگارش، داوران حتی یک متن را ارزیابی نکردند، اما در حمایت از نویسندگان بومی سحر صفایی، حمید کمیلی‌ها، محمدطاهر بزرگ‌زاده و پروانه پیروی با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید