مازاد و لیست خرید ارائه نشده است. پیشنهاد زکی پور / نتیجه بازی با تراکتور را ندادیم؟ فقط 3 بر صفر!


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841712

دلایل باشگاه تراکتورسازی کافی نبود و کافی نیست.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: لیست مازاد به هیچ وجه صحیح نیست و سرمربی لیستی از مازاد و خریدها نداده است. ضمن اینکه تاکنون پیشنهادی به میلاد زکی پور نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از بازدید از ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: آمدم اینجا درباره تیم فوتبال امید و مشکلات مالی آن صحبت کنم. من و مهدی مهدویا، کیا و شادی پور مقداری پول گرفتیم. برای کمک های اولیه مهدوی کیا در اواخر فروردین ماه کمی هزینه کردیم. خدای ناکرده بعد از ارتش ازبکستان باید پول بدهند.

وی در ادامه با بیان اینکه سعید آقایی و امید عالیشاه در فدراسیون حضور داشتند، گفت: این دو بازیکن امروز به کمیته انضباطی رفتند و افشین دوشنبه یک فالوور خواهد داشت. امیدواریم بازی های خوبی برگزار شود و نتیجه به نفع باشگاه باشد.» واقعاً دفاع نشد؛ دلایل باشگاه تراکتورسازی کافی نیست. به این فکر کنید که به ما گفته شد اگر بچه هایمان حمام کنند یا غذا بخورند می خواهیم بازی کنیم.

محمدی با اشاره به تعویق بازی های لیگ برتر و احتمال حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی، گفت: فکر نمی کنم نتیجه بازی با تراکتورسازی باشد و انشاالله نتیجه خوبی داشته باشد. قبل از پایان لیگ اعلام می شود: «بازی بدون ملی پوشان هم نظر فدراسیون است؛ باید بررسی کنیم و با کادرفنی خود صحبت کنیم و اگر به نتیجه رسیدیم قطعا به تیم ملی کمک خواهیم کرد.

او به شبکه سفید گفت: «ما تقریباً با بچه‌ها معامله خوبی انجام دادیم و فکر نمی‌کنم مشکلی در این مورد وجود داشته باشد. لیست مازاد اصلا درست نیست و سرمربی لیستی از مازاد و خریدها نداده است. ضمن اینکه تاکنون پیشنهادی به میلاد زکی پور نشده است. در صورت نیاز گل محمدی به دستیار جدید، اقلام مورد نیاز را تهیه می کنیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در نهایت درباره موضع باشگاه در مورد نتیجه بازی با تراکتورسازی و احتمال تکرار بازی گفت: فقط نتیجه 3-0 است!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید