آغاز حمایت از خرید مرغ مازاد مرغداران کرمانشاهی / هیچ محدودیتی برای خرید مرغ مازاد نداریم


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821612

به اطلاع رئیس امور دام استان کرمانشاه؛

علی گربانی گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان جهاد کشاورزی و با هماهنگی اتحادیه طیور کرمانشاه خرید حمایتی از مرغداران مازاد بر این اتحادیه را انجام داده ایم و بر این اساس خرید مرغ مازاد آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی گربانی به مرصادنیوز گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان جهاد کشاورزی و با هماهنگی اتحادیه طیور کرمانشاه، خرید حمایتی مرغ مازاد را با اتحادیه انجام داده ایم.

رئیس نگهداری دام استان کرمانشاه با بیان اینکه خرید مرغ مازاد در مرغداری های کرمانشاه ادامه دارد، افزود: در این زمینه خرید مرغ محدودیتی ندارد.

قربانی گفت: در استان کرمانشاه چهار کشتارگاه صنعتی طیور دارای تونل انجماد هستند و در این راستا کشتارگاه های دارای تونل انجماد طرف قرارداد شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه ها هستند.

وی گفت: بر اساس برنامه ای که با اتحادیه مرغداران گوشتی و کشتارگاه های ذکر شده انجام شده، مرغ مازاد را از واحدهای مرغداری خریداری می کنیم.

رئیس پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه دامداران ظرفیت مازاد جوجه ریزی استان را دارند در حال حاضر به مرغ زنده نیاز داریم و با توجه به جایگاه سازمانی شرکت پشتیبانی امور دام موظف به خرید مرغ هستیم. از مرغداران بر اساس قیمت مصوب ‘.

قربانی خاطرنشان کرد: مرغ مازاد خریداری شده در سردخانه ها نگهداری می شود و در صورت کاهش جوجه ریزی و با تشخیص ستاد منطقه ای تنظیم بازار مجدداً برای مصرف عمومی عرضه می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید