وزارت کشاورزی با خرید تضمینی تخم مرغ از مرغداران حمایت خواهد کرد


ساعت: 08:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856136

مدیرکل دامپروری و فرآوری فرآورده های دامی شرکت پشتیبانی امور دام کشور از اقدام وزارت جهاد کشاورزی برای خرید تضمینی مازاد تخم مرغ از مرغداران کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، محمد جعفری گفت: بر اساس شرایط در این فصل از سال بیشترین برنامه ریزی را برای تولید تخم مرغ داریم و خوشبختانه شرایط تولید نسبت به مصرف افزایش یافته و معمولاً بخشی از تولید با آن مواجه است. کمبود عرضه و تقاضا. «ف. بنابراین ما شاهد افزایش ذخایر در مرغداری ها هستیم.

مدیرکل تامین و فرآوری محصولات دامی دامپروری شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی به دلیل کمبود عرضه و تقاضا در بازار تخم مرغ، خرید مازاد تخم مرغ را از مرغداران تضمین کرده است. : با صدور حکمی از سوی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مدیر خرید مازاد تخم مرغ مرغداران، مقرر شد کمیته قیمت گذاری تشکیل شود که تخم مرغ تولیدکنندگان را به صورت هفتگی ارزیابی می کند و تولیدکنندگان می توانند مازاد محصول خود را به این مرکز تحویل دهند. سردخانه های خاص

جعفری گفت: بر اساس مصوبات کمیسیون به منظور حمایت از گله های جوان مقرر شد تخم های گله های تولید شده تا 50 هفته جذب و نگهداری شود.

به گفته وی، تاکنون حدود هزار تن مازاد تخم پرندگان خریداری و ذخیره شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید