ثبات قیمت تخم مرغ در چند ماه اخیر/ حمایت دولت از مرغداران ادامه دارد


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805186

مدیرعامل انجمن مرغ های تخمگذار خراسان رضوی با بیان این موضوع؛

موسوی نژاد گفت: قیمت تمام شده یک کیلوگرم تخم مرغ که بر عهده جهاد کشاورزی است، با توجه به اعلام قیمت ها به این نهاد، اکنون قیمت تخم مرغ مانند چند ماه قبل است و تغییری در قیمت ایجاد نشده است. بحث.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسین موسوی نژاد مدیر عامل انجمن طیور تخمگذار خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس در خصوص وضعیت بازار تخم مرغ در استان خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به اعلام قیمت ها به این نهاد، الان قیمت تخم مرغ مربوط به چند ماه قبل است و تغییری در بحث قیمت ها وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه یک سری افزایش هزینه برای مرغداران داریم، گفت: آخرین قیمتی که چند ماه پیش برای تخم مرغ تصویب شد اکنون برای درب مرغ 18 هزار و 300 پوند است و قیمت تخم مرغ به صورت تخم مرغ 22 هزار و 500 تومان است. تن در بازار ثابت ماند.

مدیر عامل اتحادیه پرورش دهندگان طیور تخمگذار هراسان رضوی با بیان اینکه دولت برای ادامه حمایت از خوراک طیور به کنترل قیمت ها ادامه می دهد، افزود: اگر افزایش قابل توجهی در هزینه ها برای ما ایجاد نشود، دولت به همان میزان 4200 مرغ را به ما خواهد داد. قطعا ارز افزایش قیمت نخواهد داشت، اما اگر ارز 4200 حذف شود و مرغ را با ارز آزاد تهیه کنیم، انتظار افزایش قیمت را داریم.

موسوی نژاد در پایان یادآور شد: از دولت انتظار داریم مسائل حمایتی از مرغداران را کنترل کند و نهادهایی را که در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهیم برنامه ریزی کند تا خدای ناکرده شاهد افزایش قیمت در این بازار نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید