خرید تضمینی گوشت قرمز و مرغ در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه و تبعات آن در آینده گفت: «.

وی افزود: امروز دامداران و مرغداران نگران چند موضوع هستند. افزایش قیمت مواد اولیه و تامین مواد اولیه مهمترین دغدغه کشاورزان است که وزارت جهاد کشاورزی موظف به رسیدگی است و مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر این موضوع است.

سلیمی گفت: زمانی که مرغداران مواد اولیه را آزادانه خریداری کنند و مرغ کمتر از قیمت تمام شده به خریدار بدهد، در آینده به تامین مواد پروتئینی آسیب وارد می کند که وزارت جهاد کشاورزی باید در این زمینه برنامه عملی ارائه کند.

وی تاکید کرد: خرید تضمینی گوشت قرمز و مرغ باید در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد که این موضوع شاید بخشی از مشکلات را حل کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ادامه داد: در خصوص دامپروری، وزارت جهاد کشاورزی باید قیمت تضمینی ارائه کند و به کشاورز این اطمینان را بدهد که محصولاتش تضمینی خریداری می شود و در این صورت سرمایه گذاری نمی شود. منقطع.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نکات و تصمیمات لازم را در خصوص مجوز صادرات به وزیر جهاد کشاورزی تحویل داده است و امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید