وزارت جهاد کشاورزی باید برای قیمت گذاری و خرید مازاد گوشت و مرغ برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: دموکراتیزه شدن یارانه ها عملیات سختی در اقتصاد کشور بود به گونه ای که از یک سو مسافران و از سوی دیگر اقشار مختلف را شامل می شد.

نظری با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی بزرگترین مصرف کننده 4200 تنی است، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و بازارهای جهانی، تامین ارز مورد نیاز برای تامین نهاده ها به روش قدیم و با ارز ترجیحی بسیار سخت بود. “

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این عملیات مشکلاتی را برای تولیدکنندگان به ویژه در حوزه تولید محصولات کشاورزی ایجاد کرده است، تصریح کرد: باید با تصمیمات و برنامه ریزی هایی که در حال انجام است مشکلات اجرای این طرح کاهش یابد.

عضو کمیسیون جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است وزارت جهاد کشاورزی بیشتر در میدان حضور داشته باشد و برای تامین سرمایه در گردش در زمینه قیمت گذاری و خرید مازاد گوشت و مرغ برنامه ریزی مناسبی داشته باشد. و چرخ های تولید را در حوزه کشاورزی به حرکت درآورد.

نظری بخشی از مشکلات را ناشی از کمبود اعتبار در دست دولت دانست و افزود: تا جایی که بتوانیم دولت تلاش می کنیم تا آسیب ها و مخاطرات را به حداقل برسانیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نیز در بحث نظارت است و تلاش می کند اخبار و اطلاعاتی را که از تولید در بین مردم و تولیدکنندگان دریافت می کنیم در اختیار دولت قرار دهد تا تصمیمات به درستی اجرا شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید