اغتشاشات تاثیری بر عزم آهنین ملت ایران نسبت به نظام نخواهد داشت/ شهید هاشمی یکی از جبهه های نبرد با دشمن بود.


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902038

رایزنی نمایندگان پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل اهل سنت:

مولوی یونس چاهانی گفت: شهید سید حمیدرضا هاشمی یکی از کسانی بود که در میدان نبرد با دشمن جنگید که حتی یک شک و شبهه را در وجودش جایز نگذاشت و وارد میدان خطرناک دشمن شد که برای آنها میدان عشق و عشق است. معنویت، با عشق به نوشیدن از این فنجان شیرین

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با را آرمان; وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی زاهدان گفت: این حادثه قلب همه ما را به درد آورده است و هر ایرانی اعم از شیعه و سنی از شنیدن و دیدن این حادثه به درد می آورد. اما این حوادث و اغتشاشات هیچ تاثیری بر اراده و عزم راسخ ملت ایران به ویژه اهل سنت نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

توصیه نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت ادامه داد: اهل سنت در استان های مختلف سیستان و بلوچستان، کردستان و… در دوران دفاع مقدس در دفاع از اهل بیت علیهم السلام بودند. -روضه بیت سلام بر زمین آنها دوشادوش سربازان جان برکف جنگیده اند و جان باخته اند.

وی بیان کرد: شهادت سید حمیدرضا هاشمی زنجیره همان خط قرمزی است که از زمان امام حسین (علیه السلام) در میدان کربلا آغاز شد و این خط سرخ شهادت تا امروز ادامه دارد و آن این فرهنگ بزرگ است. شهادت، آنچه ایران در خاورمیانه، آسیا و تمام جهان با ما کرد باعث افتخار است.

مولوی چاهانی بیان کرد: شهید سید حمیدرضا هاشمی یکی از کسانی بود که در میدان نبرد با دشمن می جنگید که ذره ای تردید در وجودش نگذاشت و با عشق وارد میدان خطرناک دشمن شد که برای آنها میدان است. از عشق و معنویت برای بردن جام شیرینش

شورای نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت می افزاید: خط سرخ شهادت خط ابدی است که در کربلا از شجره مطهر پیامبر گرامی اسلام (ص) امام حسین(ع) آغاز می شود. درود بر خاکش و تا امروز ادامه دارد. دشمن با کشتن این سید فرزند پیامبر اسلام (ص) به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه شهید هاشمی آنقدر فرهنگ شهادت را در بین جوانان سیستان و بلوچستان نهادینه کرد که شاهد حضور گرم این نسل جوان در مراسم تشییع این شهید در کرمان بودیم، گفت: شهادت چنین جوانانی برای ما دردناک است. اما برای دشمنان و استکبار جهانی مانند تیری در دل آنهاست و ملت ما چه شیعه و چه سنی فریب تبلیغات دشمن را نخواهد خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید