شهید هاشمی شهید تقریب مذاهب اسلامی است/ دختر و پسر ایران باید دشمن را شکست دهند و فضای مجازی را فتح کنند.


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900809

سردار حسین معارفی گفت: شهید موسوی از نزدیک ترین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انقلاب بر اساس فرمایشات امام بود و هدف اصلی دشمن انشقاق بین شیعه و سنی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معارفی در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی با تاکید بر اینکه ایشان تربیت شده مکتب ولایت و آرزوی او شهادت بوده است، گفت: مردم کرمان خوش اخلاقی نشان دادند و در محضر شهید حاضر شدند. و اوج راه حق و ولایت و بصیرت است.»

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مصطفین رو به شهید سید حمیدرضا هاشمی کرد و ادامه داد: سردار مارانی، کرمی، پاکپور و سایر بستگان بسیار نگران هستند و به خدا قسم که دوست ما شهید هاشمی را بیاورید.

و افزود: خداحافظی با این بندگان شایسته خدا برای ما سخت است. سردار پاکپور پدر، برادر و دوست شهید است، کاری که می کنند خیلی سخت است.

این مسئول گفت: پاسداری که از کودکی اسلحه به دست گرفت و به دین خدا بی اعتنا بود و از حفظ تمامیت ارضی و ارزش های خدا و انقلاب دریغ نکرد و در این مردانگی و عظمت تربیت شد. در کنار سردار پاکپور و جانش فدای ضعیف ترین افراد متنفر از اسلام و انقلاب شد.

سردار حسین معروفی گفت: این افراد برای شناساندن حقیقت دین به همگان و نشان دادن الگوی جامعه اسلامی به پا خاستند و این شجاعت را از سردار عزیزش حاج قاسم آموختند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید موسوی جان و آبروی خود را برای نظام داد، مسئولان نیز وظیفه دارند آبروی خود را برای حل مشکلات مردم بدهند.

وی با تاکید بر اینکه شهید موسوی تلاش های زیادی برای وحدت مسلمانان انجام داد، گفت: او با تلاشی بی سر و صدا و آشکار به وحدت شیعه و سنی دست یافت.

این مسئول با اشاره به اینکه از ویژگی های شهید هاشمی ایمان واقعی، خدمتگزار شایسته و ولی دین واقعی است، ادامه داد: سردار ما ولی واقعی دین خدا بود و الگوی عملی ماست و همه می خواهند بدانند که انقلاب امام و لشکر ما چه کرد؟ محصول او شهید عزیز و بزرگوار ماست و در برابر او زانو می زنیم و به خدا قسم این شهید دست ما را هم خواهد گرفت.

سردار معروفی افزود: شهید سید حمیدرضا هاشمی به خدا ایمان داشت و معتقد بود باید خدا را در حمایت از او یاری کرد و عاشق بی بی دو عالم فاطمه زهرا سلام الله علیها بود و شهید هاشمی در هیچ یک از این دو دریغ نکرد. بحران و بصیرت از ایمان و دین سرچشمه می گیرد و ایمان او این بصیرت را در او نهادینه کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مصطفین تصریح کرد: سه ویژگی عالم بصیر نسبت به امام، ادب و صبر است. شهید ولایت، مؤمن بود نه ولایت پذیر، سخنان امام را بدون هیچ شک و شبهه ای به جا می آورد و هیچ شکی نداشت و به ولایت و حجت خدا اعتقاد داشت.

وی گفت: شهید هاشمی سال ها بی صدا جنگید و جایی فریاد نکشید. اما همه می دانستند که او چگونه مأموریت خود را انجام می داد، او مبلغی بود و در برقراری امنیت هیچ مکان و زمان و لباسی نمی شناخت، از حقیقت دین و تمامیت ارضی دفاع می کرد و رشد معنوی او فوق العاده بود.

این مسئول تصریح کرد: شهید موسوی یکی از تقریبی ترین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انقلاب بر اساس فرمایشات امام بود و هدف اصلی دشمن، انشقاق بین شیعه و سنی بود.

سردار حسین معارفی با بیان اینکه سپاه و فرزندانش با هوشمندی و اعتقاد عمل می کنند و مرکز ثقل ما وحدت است، گفت: شهید هاشمی بسیار باهوش، باهوش، باهوش و دارای قدرت فکر بود و مناطق راهبردی را به طور کامل و یک جوانی که رشدش هنر انقلاب ماست. شهید هاشمی توانایی تفکر و ارتباط با مردم را در زمین داشت و سپری در مقابل مردم شیعه و سنی بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: سلطنت طلبان، منافقین و انقلابیون باید بدانند که امنیت خط قرمز نظام است و نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ ملت ایران هستند و امنیت را مدیون سپاه پاسداران هستند. و نیروی زمینی.” ما انقلابی هستیم.

وی بیان کرد: عملیات ترکیبی مجازی با تصرف قله ها شجاعت و عقل امروزی است و کسی که شجاعتش گرفته شود قدرت عمل ندارد و امروز جنگ ما یک جنگ ترکیبی است. پسران و دخترانم باید فضای مجازی را فتح کنند، ما از شما می خواهیم که این جنگ نابرابر را فتح کنید و ما باید پیروز شویم و باید در این زمینه تلاش کنیم.

این مسئول تصریح کرد: ما در عملیات نظامی پیروز هستیم، در عملیات ترکیبی باید پیروز شویم، پسر و دخترمان باید فضای مجازی را فتح کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید