پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا/ نابودی تقریب داخلی ایران هدف اصلی دشمن است.


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1806962

ابوذر مهدی نهایی فرماندار زاهدان گفت: دشمن برای ضربه زدن به این کشور، نظام و انقلاب مبتنی بر مردم سالاری از هر دریچه ای وارد شده است، اما هر بار که شکست خورده و ناامید می شود، اکنون سعی در شکستن روابط داخلی دارد. ایران: «این طرح ناامیدی، اخاذی و نشر اکاذیب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، ابوذر مهدی نخعی شب گذشته در نشست خبری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست. . در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها تلاش کرده تا وحدت ملت ما را جشن بگیرد، اما مردم ما در تمام لحظات انقلاب با حضور پرشور خود در صحنه نشان دادند که این رشته همفکری ملت هرگز گسسته نخواهد شد. .

وی افزود: برای این انقلاب که ثمره دهه فجر است بهای گرانی پرداخته شده و هر یک از خون ها برای حفظ یک تمدن کافی است.

به گفته این مقام مسئول، انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید و اولین بحران در 27 بهمن 1387 بر ملت و دولت ایران تحمیل شد، جنگ هشت ساله دفاع مقدس، ترور 16 هزار دانشمند و برجسته مملکت مصداق خباثت دشمنان است بر خلاف این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: دشمن از هر دریچه ای وارد شده است تا به این ملت، دولت، نظام و انقلابی که مبتنی بر مردم سالاری است، ضربه بزند، اما هر بار ناکام و ناامید شده، اکنون به دنبال برهم زدن نزدیکی داخلی ایران و از بین بردن انسجام بین ایران است. حکومت و درون حکومت و نیز اختلاف اقوام و مذاهب مختلف، طرح ناامیدی، باج‌گیری و نشر اکاذیب است.

استاندار زاهدان در بخشی دیگر از سخنان خود اذعان داشت: سردار شهید حاج کاسم یکی از ثمرات انقلاب بود که توانست کشورهای منطقه را از استعمار و شرارت نجات دهد.

وی گفت: شهدای ما تکرار عاشورا بودند و همه عاشق شهادت در برابر دشمن بودند که این برگرفته از فرهنگ عاشورا است و همین فرهنگ عاشورا بود که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت مقدس شد.

افتتاح و کلنگ زنی 101 پروژه در دهه فجر

این مقام مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 101 پروژه با وام 305 میلیارد و 194 میلیون تنی در دهه فجر گفت: شاخص ترین پروژه های این دهه در عمران شهری پارک بانوان و باغ خانواده است. ، که فضاست. این استاندارد و زیبا و مناسب برای خانواده های زاهدانی است.

وی گفت: پروژه گازرسانی در زاهدان تقریبا تکمیل شده و ساماندهی حاشیه شهر به 70 درصد مطلوب رسیده است.

فرماندار زاهدان گفت: مشکلات جدی در شهر زاهدان غرب وجود داشت که تا حدودی برطرف شد و سال گذشته برای اولین بار در برخی از این مناطق شبکه آبرسانی شهری راه اندازی شد.

وی ادامه داد: پروژه های راهداری با وجود منابع مالی بالا در حال انجام است و در منطقه زاهدان به محور زاهدان – زابل دو خطه شده است.

وی گفت: در حوزه شهرسازی شهرداری زاهدان با وجود مشکلات جدی درآمدی، حرکت خوبی در زمینه آسفالت داد که البته یکسری محدودیت هایی نیز دارد و رفع می شود.

نخعی با اشاره به اینکه سال گذشته چهار و نیم میلیون مترمربع در زاهدان آسفالت ریزی شده و در تلاش هستیم تا تمامی معابر این شهرستان روکش کنیم، افزود: ساخته شده و در حال انجام زیبایی و استانداردسازی در سایر مناطق است. خوب.”

وی ادامه داد: فاز یک محور زاهدان – هش و فاز 2 نیز در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال تکمیل شود. طی سه تا پنج سال آینده یکی از مراکز صنعت معدن در سیستان و بلوچستان تشکیل می شود.

فرماندار زاهدان گفت: در بخش کورین بر اساس اقتصاد بومی سرمایه گذار شناسایی و سه منطقه جدید در سرجنگل، حرمک و غرب زاهدان تصویب شده است و زیرمجموعه های کشاورزی در این زمینه راه اندازی می شود. بخش

وی گفت: سال گذشته با همکاری و مشارکت صندوق کارآفرینی امید، کمیته امداد و شرکت پرس گاز ایران با خرید خودروی حامل سیلندر گاز مایع و ارائه آن به مشتریان برای توزیع در اختیار مردم موافقت شد. منازل که متأسفانه مورد استقبال قرار گرفته است.» این اتفاق نیفتاد، اما امسال در تلاش هستیم تا دوباره این طرح مهم را اجرا و اجرا کنیم.

استاندار زاهدان با اشاره به توجه ویژه استانداران سیستان و بلوچستان به عمران و آبادانی شهر زاهدان گفت: توسعه و ساماندهی شهر زاهدان با تشکیل جلساتی به ریاست استاندار تصمیم گیری و پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید