رسالت پاسداری برگرفته از فرهنگ عاشورا است


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813353

فرمانده سپاه لردگان: امنیت فرهنگ تولید شده توسط شهدای بزرگ مدافع حرم، مدافع وطن، شهدای جنگ تحمیلی و… است که همگی درس های رشادت، ایثار و شهادت دارند که همه اینهاست. مدل های ناب برای نسل جوان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عباس رحیمی فرمانده سپاه لردگان به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تبریک میلاد اباعبدالله الحسین (ع) و پاسدار انقلاب اسلامی. روز، فرمود: روز ولایت و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را روز جانباز می نامند.

وی افزود: روز پاسدار روز آگاهی از پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور پاسداری از ارزش های متعالی اسلام است.
رحیمی در ادامه گفت: ماموریت پاسداران دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، حفظ مرزهای کشور از متجاوزان، ایثار و از خود گذشتگی در هر شرایطی است و در یک نگاه ماموریت پاسداران در فرهنگ عاشورایی این است که تساوی در برابر ظالمان و به عبارتی عدالت خواهی، حامل روحیه مقاومت و حمایت از ایران اسلامی و تبعیت از ولی فقیه است.
فرمانده سپاه اعظم تاکید کرد: پیروی از ولی فقیه، حرکت همواره در مسیر رهبری و پاسخگویی به بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. آنها اسلامی هستند و سربازان وطن.

رحیمی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در مکتب عاشورا تربیت می شوند. بزرگ مدافع حرم، مدافع وطن، شهدای جنگ تحمیلی و… که همه درس های رشادت، ایثار و شهادت دارند که نمونه های نابی برای نسل جوان است.
وی در پایان تاکید کرد: سردار سردار شهید سلیمانی نمونه کامل مکتب عاشورا و حسینی، پاسداری است که تمام عمر خود را در راه جهاد در راه خدا، پاسداری از مرزهای ایران و حفظ امنیت ملت ایران گذرانده است. و امروز شاهد تولد میلیون ها ما سلیمانی هستیم، کسانی که سردار دلا را الگوی زندگی خود می دانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید