دشمنان نظام بدانند که سد آهنین امت و امام و مردم ولایت نفوذ ناپذیر است.


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921307

علی شعبانی گفت: دشمنان نظام اسلامی در یکی دو ماه اخیر تمام توان خود را برای ایجاد اغتشاش و اغتشاش به کار گرفتند و البته شکست سخت تری را متحمل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی شعبانی معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: در واقع تنها حماسه 18 آذر روز روشنگری، سال روز انقلاب و پیروزی امواج انقلاب است. اراده مردم رشید ایران اسلامی برای قیام های دشمن در سال 1387.

وی افزود: در دوران استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان انقلاب بارها و بارها رابطه مردم با رهبری انقلاب، نظام اسلامی و میهن سرافرازمان را با اغتشاشات مختلف در مسیر ملت محک زدند و دریافتند که حصار آهنین امت و امام و مردم و روستا شکست ناپذیر است.

این مسئول تصریح کرد: اما با وجود درس های فراموش نشدنی، دشمنان نظام اسلامی در یکی دو ماه اخیر تمام توان خود را برای ایجاد اغتشاش و شورش به کار گرفتند و البته سخت تر شکست خوردند. .

وی افزود: حماسه 18 آذر روز روشنگری را باید گرامی داشت چرا که یکی از اتفاقات سازنده در مسیر انقلاب اسلامی است.

شعبانی تصریح کرد: دهه روشنایی در واقع نماد اتحاد و همبستگی مردم بیدار ایران اسلامی در برابر توطئه ها و لزوم هوشیاری نسبت به حال و آینده است.

فرماندار ایرانشهر اذعان داشت: آذرماه دهه بصیرت تجربه ارزشمندی برای نسل جوان و راهبرد و تاکتیک مقابله با دشمنان و فتنه گران در کمین است که در واقع روز تجدید میثاق مردم با نظام و رهبری است. .


وی گفت: اتفاقات بزرگ و ماندگاری که روحیه ملی را بیدار می کند شناسنامه فرهنگی هر ملتی است.

با توجه به او؛ مردم ایرانشهر در حوادث اخیر هوشمندانه و خردمندانه در شناخت دشمن و سرخوردگی دشمنان درخشیده اند که این امر نشأت گرفته از ولایتمداری و انقلابی بودن مردم این منطقه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید