دشمنان سعی دارند از درون به امت اسلامی نفوذ کنند


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808805

عبدالملک الحوثی در نشستی با قبایل استان مارب یمن گفت: دشمنان به دنبال نفوذ از درون امت اسلامی هستند و از رژیم های عربستان سعودی و امارات برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المسیره، عبدالملک الحوطی رهبر جنبش انصارالله یمن با هیئتی از قبایل الجبه و العبادیه در استان مارب دیدار کرد.

رهبر انصارالله یمن در این دیدار خطاب به قبایل گفت: همکاری و تلاش شما در حوادث اخیر درخشان و با هدف ایجاد برادری و وحدت گفتار بوده است.

عبدالملک الحوثی همچنین بر لزوم صلح عمومی و همکاری با شخصیت های برجسته قبیله ای برای حل مشکلات در العبدیه و الجبه تاکید کرد.

رهبر انصارالله یمن گفت: دشمنان همانطور که از رژیم های عربستان سعودی و امارات برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند، تلاش می کنند از درون به امت نفوذ کنند.

عبدالملک الحوثی در عین حال بر لزوم ارتقای آگاهی و هوشیاری برای عدم تاثیرگذاری از شورشیان آمریکا و اسرائیل تاکید کرد و افزود: وظیفه ما اتحاد و تقویت برادری و وحدت موضع است.

وی ادامه داد: خطرناک ترین چیزی که ملت را تهدید می کند اتحاد با دشمنان واقعی آن یعنی آمریکا و اسرائیل است و کسی که در کنار عربستان و امارات ایستاده است در واقع در کنار همپیمانان آمریکا ایستاده است. اسرائيل. “

رهبر انصارالله یمن همچنین خواستار همه تلاش ها برای خدمت به مردم الجبه و العبادیه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید