دشمنان با ایجاد شورش سعی در کند کردن پیشرفت و توسعه کشور دارند


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908409

محمدصادق کوشکی با اشاره به سرعت پیشرفت و توسعه کشور گفت: دشمن با ایجاد اغتشاشات و برنامه ریزی در تلاش است این روند را کند کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، محمدصادق کوشکی در راهپیمایی ۲۲ آبان ماه در کرمانشاه با اشاره به تخریب دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از اطلاعات جاسوسان به برخی مراکز هسته ای حمله کردند. آژانس هسته ای و مراکز حساس نیز مورد اصابت کشتی ها و نفتکش ها در دریای سرخ قرار گرفت که البته با پاسخ های پی در پی جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف جهان مواجه شد و طرح صهیونیستی به نتیجه رسید. بن بست.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای بر گرفتن حقوق مردم اصرار داشت و دولت آقای رئیسی را به بن بست رساند تا اینکه زمان زورگویی به مردم ایران سپری شد و امروز می بینیم که در حالی که دولت تلاش می کند. برای گرفتن حقوق مردم، آمریکا از درون به جمهوری اسلامی ایران فشار آورد و هرج و مرج ایجاد کرد.

رئیس مرکز انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دولت برای برقراری ارتباط با کشورهای آسیایی و همسایه گفت: با عضویت در معاهده شانگهای راه دریافت 1.5 میلیارد تومان از چین و کشورهای آسیایی برای صنعتگران و دانش آموز باز شد. شرکت های فنی و مهندسی مستقر می توانند در این حوزه 1.5 میلیارد تومانی وارد شوند و شغل ایجاد کنند که اگر از این فرصت استفاده کنیم، فرصت های شغلی خالی ایجاد می شود.

وی گفت: آخرین فرصت برای جمهوری اسلامی ایران به دلیل جنگ اوکراین و روسیه ایجاد شد، اگرچه سیاست ما هیچ گاه حمایت از جنگ نبوده و می خواهیم جنگ را پایان دهیم، اما در این جنگ روس ها متوجه شدند که آنها باید بیشتر به جنوبی ها احترام بگذارند شما همسایه هستید

وی با بیان اینکه در یک دهه اخیر رفتار خوبی با ایران نداشته اند، اما بیشتر هماهنگی های آنها با آمریکا بوده است، اتفاقات اخیر به آنها ثابت کرده است که باید با احترام بیشتری با ایران رفتار کنند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در خون است. به برکت شهدا مدافع حرم در سوریه اقتدار خود را به روس ها نشان داد و پوتین رئیس جمهور روسیه از روی گستاخی با ایران برخورد کرد اما به برکت جهاد مدافعان حرم ادب کرد و جنگ اوکراین باعث شد. پوتین در برابر آنها به ایران سر تعظیم فرود آورد.


مواظب باشیم که این شورش ها مسئولان را از جاده اصلی کشور منحرف کند

یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران سفرهای متعدد پوتین به ایران را نیاز وی به حمایت جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به مهمترین راه هوایی اوراسیا و آبهای آزاد تبدیل شده است. و روسیه مجبور به هماهنگی با ایران است. و ما می توانیم شرایطی را بین آنها تحمیل کنیم.

کوشکی تصریح کرد: اکنون ایران به برکت معاهده شانگهای راه تنفس اوراسیا شده است، سیاست همسایگی کشورهای همسایه و اوراسیا را به دنبال سرمایه گذاری مشترک و راه اندازی کارخانه های مشترک قرار داد و این فرصت ها به مذاق صهیونیست ها تلخ بود. و تصمیم گرفتند برای حل مشکلات سرعت ایران را متوقف کنند و قطار خوشحالی را که راه پیدا کرده بود منحرف کنند و متوجه شدند که راه حل مذاکره با آمریکا نیست، بلکه ارتباط با همسایگان بیراهه است که در نتیجه آن برنامه ریزی کردند. این شورش ها

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب در اغتشاشات اخیر فرمودند مواظب باشید که این اغتشاشات توجه مسئولان را از مسیر اصلی کشور منحرف کند و مشکلات اصلی کشور باشد، تصریح کرد: فراموش نمی شود، وی ادامه داد: در واقع دشمنان این بلاتکلیفی را ایجاد کردند که مسئولان موضوع را فراموش کردند و در 40 روز گذشته ضربه سنگینی به عرصه اقتصادی زدند و تصاویری که از ایران پخش شد نشان از بلاتکلیفی داشت.


3000 میلیارد خسارت ناشی از شورش برای مشاغل کوچک/پس از حوادث اخیر، جامعه قدردان نعمت امنیت بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی به ویژه در مشاغل خرد در هفته اول اغتشاشات بیش از سه هزار میلیارد تومان متحمل شدند، گفت: اعتبار تجاری به دلیل بلاتکلیفی کاهش یافته است و این ضربه ها جدا از ضربه های اصلی زیان دهی است. بهترین مرد نیروهای .

وی ادامه داد: گاهی جوانان در سوریه و مرزها شهید می شوند اما اکنون بهترین نیروهای بسیجی، ارتش و نیروی انتظامی و همچنین دانش آموزان فعال فرهنگی در این اغتشاشات شکنجه شده اند و با فحاشی باعث ناراحتی مذهبی ها می شوند. و مردمی که می دانند شورشیان داعشی هستند بدترند چون داعشی ها خارجی هستند اما اینها سال ها نان جمهوری اسلامی ایران را خوردند و در سایه امنیت کشور بزرگ شدند اما حالا سرباز اسرائیلی شده اند.

یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران گفت: این تحریم ها با همت مردم و رهنمودهای رهبر انقلاب میسر شده است تا جایی که اخیرا سران عربستان در چند کشور وساطت کردند، بنابراین اسلام جمهوری ایران مذاکرات را از سر می گیرد در حالی که این گروه بدتر از داعش می خواهند سرنگونی جمهوری اسلامی ایران برای این است که بدانند نظام ما را صدام و آمریکا سرنگون نکرده اند پس با این چند نفر بدتر از داعش سرنگون نمی شود.

این مسئول با بیان اینکه پس از حوادث اخیر جامعه نعمت امنیت را قدردانی کرد، تصریح کرد: چگونه امنیت کشور در این سال ها با وجود همه دشمنان حفظ شد و کشور در آرامش باقی ماند، بنابراین باید برای امنیت ارزش قائل شد زیرا بدون امنیت هیچ فعالیتی نمی شود. تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر چکی صورت گرفت و صف افرادی که می خواستند جمهوری اسلامی ایران به منافع خود برسد از دلسوزان نظام جدا شد و در یک ماه گذشته تظاهراتی در برخی از دانشگاه های کشور برگزار شد. کشور در حالی که 80 ساله ایستادند و از انقلاب و رهبر نظام دفاع کردند و همین غیرت رزمندگان در دوران جنگ در جوانی و جوانی دیده شد. این در حالی بود که دختران محجبه بدون حمایت از دارایی های خود دفاع می کردند تا آسیبی به دست افراد بدتر از داعش نرسد و از این پس قدرت بیشتری دارند و این باعث شده که ما در برخورد با شورشیان مهارت بیشتری داشته باشیم و این جوانان ما را قوی تر کرده اند.

کوشکی با اشاره به شجاعت و غیرت مردم مسلمان ایران گفت: این افراد به فرموده امام راحل بهتر از صحابه پیامبر اکرم (ص) هستند که وصف صحیحی است.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آن روزها دلسرد شده بودیم اما به ما زنگ نزدند زیرا وعده خدا محقق می شود و بر ایمان و پایبندی به احکام و حجاب خواهیم ایستاد و یاری خداوند با ماست. ما و نسلی که می‌خواهد سرباز امام زمان باشد آموزش و پرورش کند است، آب را باید دید اگرچه راضی به آشوب‌ها نبودیم، اما این روزها تبدیل به فرصت شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در فرصت مناسب از آل سعود انتقام خواهیم گرفت، گفت: با ضربه زدن به اسرائیل خبیث ریشه اسرائیل خشک می شود زیرا ریشه آل سعود رژیم صهیونیستی است و این روزها برای آمریکا رژیم صهیونیستی و رژیم های جدید. ما بر زندگی آنها خط کشی کرده ایم و البته دردناکتر و سریعتر از آنچه تصور کنند انتقام همه شهدا را خواهیم گرفت.

وی گفت: اکنون این کشورها در آماده باش هستند، البته 40 روز ملت ایران را نگران کردند، نگران باشند تا عذاب الهی با دستان قدرتمند فرزندان این ملت بر سرشان نازل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید