مراکز علمی کشور نهایت تلاش خود را برای تولید علم بکنند/دشمنان با دروغ سعی در گمراه کردن افکار عمومی دارند.


ساعت: 16:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918195

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید در خدمت مردم باشد، افزود: دانشگاه ها و حوزه های علمیه باید صیانت از نظام، ارزش ها و توسعه علم، پژوهش، آموزش و پژوهش را با جان و دل پیگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار آفتاب ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به هفتم آذرماه و روز وحدت جماعت و دانشگاه گفت: ارتقای جایگاه علم کشور همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و مراکز علمی کشور از سمینارها گرفته تا دانشگاه های مختلف موظف هستند در راستای تحقق این مهم گام های بلندی بردارند. ، و 6 آذر فرصت خوبی برای توجه به این مهم است.

وی با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه و بیان اینکه گسترش آموزش عالی در سه دهه اخیر نه تنها باعث ارتقای جایگاه علمی ایران در بین کشورهای جهان شده است، گفت: نقش مهمی در آگاهی اجتماعی و فرهنگی و در نتیجه مراکز. دانشمندان کشور باید تمام تلاش خود را برای تولید علم بکنند.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: توسعه علوم اسلامی یک ضرورت مهم است و توسعه علوم و معارف اسلامی جوانان و جوانان و آینده نظام را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بیمه می کند.

وی با اشاره به اهمیت تولید در علم در گام دوم انقلاب گفت: توسعه ظرفیت علمی و پژوهشی برای حل مشکلات اقشار مختلف جامعه از اهداف والای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید در خدمت مردم باشد، افزود: دانشگاه و حوزه های علمیه باید صیانت از نظام، ارزش ها و توسعه علم، پژوهش، آموزش و پژوهش را با جان و دل دنبال کنند.

و ادامه داد: اگر بخشداری و دانشگاه به عنوان دو نهاد علمی تاثیرگذار و آینده ساز بتوانند همکاری کنند، بی شک می توان به پیشرفت علمی و افزایش سطح آگاهی در جامعه امیدوار بود.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: وحدت حوزه و دانشگاه ضامن توسعه علمی، پژوهشی و آموزشی کشور است، بنابراین باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به جایگاه مهم استان مرکزی در تربیت مردان بزرگ و بزرگ تاریخ گفت: بزرگانی چون آقا ضیاءالدین عراق، آیت الله اراکی، کربلایی کاظم ساروقی و امام خمینی (ره) متولد شدند. و در این استان بزرگ شده اند و مردم باید به وجود این علمای بزرگ افتخار کنند و سرمایه های ارزشمندی هستند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه امسال هشتادمین سالگرد رحلت اکازی الدین عراق است، گفت: در همین راستا مراسم بزرگداشت این شخصیت برجسته یکشنبه هفته آینده در تالار پیامبر اعظم (ص) برگزار می شود. استانداری استان .

وی در تشریح توطئه های دشمنان در جنگ شناختی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی افراد بی هویت و بی هویتی هستند که عده ای در حوادث اخیر دیه زن، مرد و کودک را گرفتند و به آن سوی کشور رفتند. مرزها

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: منافقین و قومله دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هستند و ملت قهرمان، زمان جو و رویاپرداز ایران اسلامی به آنها فرصت فرصت نمی دهد و همواره با خود توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند. حضور

وی با اشاره به لغو عضویت ایران در کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل گفت: این موضوع مهمی نیست، عفت و پاکی و تقوا نمی خواهند، ایران همیشه مظلوم بوده است و مظلوم و مظلوم می توانند هرگز با هم نباشید

امام جمعه اراک افزود: باید با تلاش و کوشش آینده کشور را بسازیم و هر فردی باید در ایران اسلامی سهمی داشته باشد و جوانان دهه 80 بزرگان تاریخ ایران هستند و نباید خود را بفروشند. زمین ارزان .

وی با بیان اینکه هفته حمل و نقل یادآور تلاش و کوشش شبانه روزی در این عرصه است گفت: فعالان این عرصه وظیفه سنگینی دارند و این خدمتگزاران هرگز در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهند بود و شوم آنها را خنثی خواهند کرد. طرح.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر مردم با اسلحه سرد و گرم قمه کشی، بلاتکلیفی ایجاد کردند، با خدا جنگیدند و طبق قانون اعدام شدند، اما اکنون دشمن درصدد فریب افکار عمومی است. نظر با دروغ او هوشیار بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید