دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم در مذاکرات با قاطعیت و اقتدار صحبت می کند


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808953

رحمت اله نوروزی گفت: دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم در مذاکرات با صلابت و قدرت حرف می زند، دیپلماسی را می پذیرد و زورگویی و مزاحمت را نمی پذیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 باخمن غافلگیرکننده و جای تشکر داشت.

وی با اشاره به حضور مستمر مردم در صحنه افزود: امام راحل همواره به مردم غبطه می خوردند و رهبرانقلاب نیز برای مردم ارزش قائل بودند.

نوروزی گفت: به دلیل دو سال شرایط سخت و طاقت فرسا، گرانی و تورم و مشکلات معیشتی جالب بود، اما جوانان، کودکان، مردان و زنان با اراده آهنین و تلاش جدی در راهپیمایی و پرچم اسلام حضور یافتند. جمهوری ایران نماد غرور ملی در دستان مبارکشان.

وی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بخمن که با سردادن شعار مرگ بر آمریکا با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند، این امر را وظیفه قوای مقننه، مجریه و قضائیه می کند. . در برابر لطف و محبت بی‌پایان مردان سنگین‌تر است

عضوکمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان باید درک کنند، اما از قبل فهمیده اند که این تحریم ها هیچ تاثیری بر اراده ملت ایران ندارد.

نوروزی گفت: دشمنان نیز باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم در مذاکرات با صلابت و قدرت حرف می زند، دیپلماسی را می پذیرد و زورگویی و مزاحمت را نمی پذیرد.

وی افزود: آمریکا و اروپا باید بدانند که این ملت مانند سال های جنگ با فشار تحریم های سرکوبگرانه شکست نخواهد خورد.

نوروزی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند ملت ایران اصولی دارد، گفت: ملت ایران آگاه، فهیم و صادق است و پای اصول خود ایستاده و معتقد است از انرژی هسته ای باید در توسعه علمی، پزشکی، کشاورزی، فناوری و فناوری استفاده شود. منشی هر چه قصد داشته باشد. «او مقام معظم رهبری است، استفاده می کند و به دنبال ساخت بمب اتمی نیست.

وی گفت: پیام ملت ایران به دنیا این است که ما به دنبال پیشرفت علمی و توسعه فناوری هستیم و می خواهیم به آخرین اکتشافات در هزاره علم مجهز شویم و مکتب خود، قرآن، پیامبر و اسلام ائمه هم سفارش می کنند که به سمت راست برویم.» به سمت رشد برویم.

نوروزی بیان کرد: دشمنان نگران انفجار علم و دانش، پیشرفت ملت ایران در مقالات و رموز موفقیت دانشمندان ما هستند و می خواهند ما کشوری عقب مانده باشیم در حالی که این کشور تحت حمایت زیرک و زیرک است. مردم باهوش روز به روز پیشرفت می کنند. می گذرد.

وی افزود: خوشبختانه توانسته ایم با چشم انداز برنامه های 1404 و 20 ساله پیش برویم و البته در آستانه برنامه هفتم توسعه هستیم که مطمئناً گام های بلندتری برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید