پاسخ به شبهات نماز با استفاده از ظرفیت کارشناسان/ لزوم تلاش مضاعف برای مقابله با هجوم توطئه های دشمن


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814470

وی تلاوت اجلاسیه استانی نماز هفتم استان یزد را قرائت کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به لزوم تلاش مضاعف برای مقابله با هجوم توطئه های دشمن، گفت: می توان با استفاده از ظرفیت کارشناسان هر استان، شبهات مربوط به نماز را رفع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی دقایقی پیش در هفتمین اجلاس استانی نماز که در شهرستان اشکر برگزار شد، با بیان اینکه استان یزد به عنوان دارالعباده نامگذاری شده است، گفت: اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. در حوزه نماز استان یزد گرفته شده است و اکثر مدارس دارای نمازخانه هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: توجه به نمازخانه های غیر مستقیم از دیگر اقدامات بسیار خوب و ارزشمند مسئولان استان یزد در حوزه اقامه نماز است.

وی با اشاره به اینکه در دنیایی که هجوم تبلیغات دشمن به قصد براندازی وجود دارد باید تلاش بیشتری کنیم، گفت: صداوسیما باید از ظرفیت کارشناسان استانی برای رفع شبهات در این حوزه استفاده کند. دعا

کرائتی ادامه داد: سوالات و شبهات زیادی در مورد نماز در ذهن نسل جوان وجود دارد که برای رفع این شبهات باید به آنها پرداخت.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: جلسات اقامه نماز نباید تمدید شود و تا زمانی که لازم است برای تاثیرگذاری بیشتر از مطالب حاشیه ای پرهیز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید به کار رسمی اکتفا کرد، افزود: باید مطالعه کرد، حرکت ما باید همیشه رو به جلو باشد تا اثرگذار باشد.

کرائتی خاطرنشان کرد: یزد یکی از بهترین استان ها در حوزه نماز است که از استان دیگری به نام دارالعباده انتظار نمی رود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در پایان گفت: اینکه برخی مساجد یا نمازخانه های مدارس غیرمستقیم دارای کاستی هستند با توجه به دغدغه های مسئولان استان یزد قابل رفع است.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید