لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان وفادار برای انجام ماموریت های پلیس


ساعت: 17:00
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834931

فرمانده معظم کل قوا گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان وفادار و ولایی برای انجام بهینه ماموریت ها یکی از موضوعات مهمی است که بر اساس تنوع ماموریت های پلیس در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشتری امشب در دیدار نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند متعال و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا «مظله آل» -علی» به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

وی با بیان اینکه ماموریت پلیس در دو حوزه تامین امنیت و آرامش مردم به عنوان رکن اصلی و موثر در امنیت و خدمات رسانی به مردم است، بیان کرد: شاخص خدمات انسانی وجه تمایز پلیس با سایر مسلحان است. نیروها

اشتری تاکید کرد: تدابیر و دستورات فرمانده معظم کل قوا، مدظله العالی، رئیس دستگاه انتظامی خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان وفادار و ولایی برای انجام بهینه ماموریت ها یکی از موضوعات مهمی است که بر اساس تنوع ماموریت های پلیس در حال انجام است.

سردار اشعری افزود: گزینش، جذب و جذب نیروهای مخلص در نیروی انتظامی دستخوش تحول بسیار خوبی شده و عمده کارها در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مطابق با برنامه های عقیدتی و فرهنگی انجام شده است.

یادآور می شود، سردار حسین اشعری برای تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید