لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان برای توسعه مرکز مازندران


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890689

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس تاکید کرد:

علی بابایی با تاکید بر لزوم هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی مرکز استان گفت: وضعیت امروز مرکز مازندران در این استان خوب نیست و باید از ظرفیت نخبگان مرکز استان متناسب با توسعه و پیشرفت آن استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، علی بابایی کارنامی امشب در نشست جمعی از نخبگان حوزه و دانشگاه با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان حوزه و دانشگاه برای توسعه و پیشرفت مرکز استان اظهار داشت: وضعیت مرکز استان و شهرستانهای تابع آن امروز می بینیم که این استان و مردم نجیب، فهمیده و ولایی مرکز مازندران به هیچ وجه زیبا نیستند و باید برای رفع مشکلات و مشکلات شهری و اداری استان چاره اندیشی کرد و قطعا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت بسیار ارزشمند جامعه نخبگان از جمله نخبگان منطقه و دانشگاه در جهت کاهش و رفع مشکلات استفاده شد.

وی با اشاره به دغدغه استانداری و مدیران ستادی و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی برای تکمیل پروژه های ملی و نیمه تمام افزود: استان مازندران به ویژه مرکز استان و شهرستان های تابعه در بسیاری از بخش ها محروم هستند و این موارد است. با توجه به اینکه استان مازندران و مرکز استان یکی از شهرهای توریستی کشور است، اما اعتبارات و توجه به این استان باید مورد بازنگری قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد برخی شهرستان ها و دستگاه های خدمات رسان خاطرنشان کرد: امروز مردم خونگرم و مهمان نواز مرکز استان و شهرستان های تابعه نیازمند توجه و خدمت بیشتر و همگان هستند. باید برای توسعه و پیشرفت آن تلاش کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به معیارهای مدیران انقلابی از دیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: امروز در حوزه اداره ما به مدیرانی مخلص، مردمی، متعهد و متخصص، پرتلاش و جهادگر نیازمندیم و در راه پیشرفت و آبادانی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرد و ایران اسلامی را در عرصه های مختلف به جایگاه واقعی خود رساند.

بابایی کارنامی با اشاره به شرایط کنونی کشور و مشکلات عدیده پیش روی مردم گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور در صدد رفع و کاهش مشکلات معیشتی و رفاهی مردم و مهار تورم هستند، اما این تلاش تا کنون انجام نشده است. نظارت ها باید قوی تر و جدی تر باشد و این برنامه ها به گونه ای باشد که به تثبیت قیمت ها در بازار به ویژه تثبیت قیمت کالاهای اساسی کمک کند.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی در پایان با اشاره به ظرفیت های بالقوه استان مازندران به ویژه مرکز استان در زمینه های مختلف کشاورزی، دامپروری و طیور، گردشگری و گردشگری، صنعت و معدن، تصریح کرد: در سال 1385، در سال 1385، در سال 1380 در استان مازندران وجود دارد. همه ظرفیت های استان توانمند و پاسخگوی نیازهای مختلف است. کشور و تمامی ظرفیت های سیاسی، اجتماعی و اداری استان باید از ظرفیت های نخبگان حوزه و دانشگاه برای پویایی اقتصاد استان برای عبور از این شرایط و معضلات استفاده کند و قطعا حضور جامعه نخبگان کشور در این امر موثر است. تسریع در پویایی اقتصاد استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید