بهترین راه برای تبیین آرمان ها و مقابله با شبهات استفاده از زبان هنر است


ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907920

حدادزاده دادستان یزد گفت: هنرمندان و نهادهای فرهنگی هنری می توانند با استفاده از زبان هنر در انتقال و تبیین پیام و گفتمان انقلاب اسلامی که از ضروریات جامعه امروزی است نقش موثری ایفا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا حدادزاده در حاشیه سی و نهمین رویداد قند شکن که با موضوع امنیت اجتماعی و اخلاقی برگزار شد، در گفتگو با یزدرسا، فعالیت در حوزه طنز را یکی از رویکردهای حوزه هنر و هنر خواند. وی افزود: باید به دنبال نهادینه کردن فرهنگ از طریق فعالیت های اقناعی باشیم تا در جامعه مذهبی و اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به اینکه قوه قضاییه از ظرفیت هنری و ادبی برای بهبود وضعیت جامعه استفاده می کند، گفت: اولین جشنواره طنز عدلیه با عنوان دادخند که برای اولین بار در کشور و به میزبانی استان یزد برگزار شد، گواه این موضوع است. از این بیانیه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به هجمه دشمنان در فضای مجازی برای حمله به انقلاب اسلامی بر تقویت روحیه امید در کشور تاکید کرد و گفت: هنر می تواند به افزایش سرمایه اجتماعی و افزایش امید در جامعه کمک کند.

حدادزاده بیان کرد: هنرمندان و نهادهای فرهنگی هنری با استفاده از زبان هنر می توانند نقش موثر و پر رنگی در انتقال و تبیین پیام و گفتمان انقلاب اسلامی که از ضروریات جامعه امروزی است ایفا کنند.

گفتنی است در این گردهمایی از عوامل و دست اندرکاران برگزاری اولین جشنواره شعر طنز عدلیه با عنوان دادخند تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید