ایران قدرتمند شکست جنگ ترکیبی را در یک تظاهرات سراسری اعلام می کند

در بخشی از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت 22 آبان آمده است: خداوند متعال را به خاطر انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران پس از هفت دهه رویارویی راهبردی با رژیم جنایتکار، خباثت و تروریست آمریکا، شاکریم. ایالات آمریکا؛ کاخ سفید پرچم مبارزه با استکبار و افشای جنایات علیه بشریت علیه ملت های جهان را برافراشته است.

این بیانیه می افزاید: وقایع سه گانه 13 آبان، از تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343 به دستور شاه تا کشتار وحشیانه دانشجویان انقلابی توسط حامیان رژیم پهلوی و سپس تسخیر حماسی و انقلابی لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 که منجر به ثبت روز 22 آبان ماه یوم الله به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تقویم تاریخی کشور عزیزمان شد، درس های بزرگ آن و عبرت ها مرکز بیداری سایر جوامع و ملت های تحت سلطه آمریکاست و سیاست ها و راهبردهای شیطانی و ضد بشری استکبار به گونه ای در تاریخ معاصر قرار گرفته است که هر روز شاهد رهایی ملت ها از یوغ استکبار بوده است. سلطه و استکبار آمریکا و کوچک شدن جغرافیای سلطه بر جهان.

بالاخره این بیانیه سر تعظیم مقام شامخ شهدای میدان های مبارزه با استکبار ملت ایران به ویژه شهدای 13 آبان 57 است و به فهرست بلند و متنوع دشمنی های سران سفید اشاره دارد. خانه ای علیه نظام اسلامی و ملت ایران که به فضل الهی و بصیرت و شعور مردم این سرزمین. معادله معکوس شکست خفت‌باری را برای آنها به همراه داشت، اظهار داشت: 22 آبان مظهر بدی‌ها و شرارت‌های آمریکا علیه انقلاب و نظام اسلامی است و به فضل الهی ملت بزرگ ایران قدرتمند، مستقل و سرافراز خواهد بود. فردا با حضور پرشور خود، انقلابی، مخالفت با دشمن و الهام بخش در تظاهرات سراسری برای بزرگداشت یوم الله، اعلام شکست توطئه صهیونیستی آمریکا و تحولات اخیر در جنگ همه جانبه و بار دیگر نشان دادن مقاومت، موضع گیری و استکبارستیزی ایرانیان به جهانیان به ویژه حاکمان پست و بی منطق کاخ سفید را به تصویر خواهد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید