همه دلسوزان ایران زمین قدردان شهید حمدانی و شهدای مدافع حرم هستند.


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1888973

آیت الله رئیسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سردار سلیمانی و همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر حفظ حریم اهل بیت(ع)، امنیت و اقتدار کشور و همه دلسوزان را نیز حفظ کردند. ایران و اسلام قدردان این تلاش ها هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی استقرار موفقیت آمیز ماهواره خیام در مدار، دریافت پیام، کنترل و مدیریت داده ها توسط متخصصان ایرانی را افتخارآمیز و معتبر توصیف کرد و از همه متخصصان هوافضا و سازمان فضایی تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت دانش هوافضا به عنوان موتور حمایت از توسعه کشور در عرصه های مختلف، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در نظر دارد عقب ماندگی این حوزه را جبران کند و در آینده شاهد رونمایی از دستاوردهای جدید باشیم. سهم زیادی در محیط زیست، اکتشاف مواد معدنی، مدیریت مخاطرات طبیعی و نظارت بر مرزها دارد.

رئیسی با گرامیداشت روز خبرنگار و قدردانی از تلاش های آنان در جهت اطلاع رسانی به مردم، بر اهمیت جهاد تبیینی تاکید کرد و از همکاران دولت خواست در تعامل سازنده و صمیمانه با رسانه ها، اقدامات دولت در تمامی بخش ها را به اطلاع مردم برسانند و اجازه ندهند گره ذهنی در افکار عمومی باقی می ماند.

رئیس جمهور تاکید کرد: حکومت مردمی از روز اول تاسیس تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته است و لازم است که مردم به صورت هنرمندانه از این تلاش ها مطلع شوند و اگر قول و کاری بر جای مانده است. دلیل این امر باید از مردم ارائه شود

آیت الله رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت روز 27 مرداد به عنوان شهدای مدافع حرم در تقویم رسمی کشور، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم حافظان حریم هستند. اسلام که در برابر ظلم و ستم، ارزشها را دوست دارد، دفاع کرد و شهید شد.

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین حمدانی گفت: شهدای مدافع حرم در کنار حفظ حریم اهل بیت (علیهم السلام)، امنیت و اقتدار کشور را نیز حفظ کردند. همه کسانی که با ایران و اسلام همدردی دارند این را قدر می دانند. مبارزاتی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید