جهاد تبیین وظیفه همه دلسوزان نظام است

وی افزود: فلسفه خلقت انسان آزمونی است تا خود را محک بزنیم و سربلند بیرون بیاییم. بنابراین ما هر روز در معرض امتحان الهی هستیم و باید راه درست را بشناسیم.

استاندار قزوین بیان کرد: امروز جامعه و کشور با نابسامانی همراه است، اگر در همه زمینه ها به وظایف خود از جمله داشتن قدرت تشخیص حق از باطل عمل کنیم، در جبهه حق خواهیم بود و در آشوب بیرون می آییم. مغرور.

علایی با اذعان به اینکه شرایط امروز جامعه حساس است، گفت: دشمنان با اقدامات مختلف تلاش می کنند موفقیت های نظام را معکوس کنند و دور شدن از مسیر درست به جامعه آسیب می زند.


بگذار فواید انقلاب به نسل جوان منتقل شود

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به ما روشن می کنند که با هوشیاری و پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه می توانیم بر وسوسه های زمان غلبه کرده و انقلاب را در مسیر اصلی خود هدایت کنیم.

این مسئول با اشاره به اغتشاشات صورت گرفته گفت: همه دلسوزان نظام و نخبگان امروز باید در جهاد تبیین کننده نقش داشته باشند و از آن غافل نشوند.

علایی در پایان گفت: لازم است نسل امروز برکات انقلاب و ارزش‌های آن را بشناسد و از دشواری‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی آگاه باشد.

در این مراسم سرهنگ محمد امیری مقدم با اشاره به توانمندی های کشور در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بر اساس پیش بینی تئوریسین ها عنوان شد که ایران نمی تواند در مقابل عراق بایستد و در آینده توسط نیروهای بعثی اشغال خواهد شد. چند روزی است، اما رشادت ها و فداکاری های شهدای این تئوری ها را رد کرد و با همه سختی ها و سختی ها، موازنه جنگ به نفع جمهوری اسلامی تغییر کرد.

اجرای 100 برنامه در هفته دفاع مقدس

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس، اذعان داشت: برنامه های متنوعی از جمله برگزاری 100 عنوان برنامه با 400 فعالیت از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است. وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، بازسازی عملیات والفجر 4، به رژه نیروهای نظامی، عطرافشانی گلزارهای رنگارنگ شهدا، نواخته شدن زنگ مقاومت و تجلیل از 15 هزار نفر از جانبازان دفاع مقدس اشاره کرد. دفاع و مقاومت استان

امیری مقدم تصریح کرد: استان قزوین یکی از استان های شهیدپرور بود که در دوران مقدس پاسداشت نقش بسزایی داشت. شهیدانی چون شهید بابایی، رجایی و سردار آزادگان ابوترابی نشان از رشادت های مجاهدان این استان است.

وی در پایان یادآور شد: شهدای استان قزوین از شهدای شاخصی هستند که می توانند راه روشنی برای جامعه به ویژه نسل جوان باشند.

لازم به ذکر است در پایان چهار کتاب در حوزه حراست با نام های بوی بهشت، راز لاله ها، شمع وار و مهربان چون باران ارائه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید