رشد و توسعه انقلاب اسلامی ایران بالاتر از میانگین جهانی است/ جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب وظیفه هر انسان عادل و درستکاری است.

ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804519

صابری نجار با بیان اینکه جهاد وظیفه هر انسان درستکار و صادقی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: با وجود همه تحریم ها، آمارهای بانک جهانی نشان می دهد که رشد، پیشرفت، توسعه و توسعه انسانی انقلاب اسلامی در ایران میانگین جهانی در حال افزایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید صابری نجار مسئول بسیج دانشجویی کاشمری در گفتگو با صبح توس؛ وی گفت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم که دشمنان این غیورها می خواستند مردم چهل ساله را نبینند اما رشته خیالات که عروسک آنها می تواند این را ناامید کند. ملت با کارهایی مثل جوک.

وی با بیان اینکه امروز در هجوم لجام گسیخته فضای مجازی و در ذهن جوانان هستیم، شاید این سوال مطرح شود که انقلاب چه شد؟ وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشت که در بستر جهاد وظیفه هر انسان عادل و درستکاری است که به آن اشاره کند.

مسئول بسیج دانشجویی کاشمر با تاکید بر اینکه اگرچه مشکلاتی در جامعه وجود دارد و لازم است کشور و دست اندرکاران و جهادگران برای رفع این مشکلات تلاش کنند، افزود: در مقابل مردم رسا باشید.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب 3 میلیون و 100 هزار مشترک برق داشتیم و در سال 95 بیش از 33 میلیون و 800 هزار مشترک داشتیم. همچنین قبل از انقلاب تنها 36 هزار کیلومتر راهسازی انجام شده است، در حالی که در سال 95 بیش از یک میلیون کیلومتر راهسازی صورت گرفته است.

صابری نجار با اشاره به اینکه نرخ باسوادی قبل از انقلاب 47.2 درصد بود و در سال 95 این رقم به 87.6 درصد رسید که نشان دهنده تمرکز انقلاب اسلامی بر سوادآموزی است، گفت: قبل از انقلاب تنها 25 درصد از تولید مواد مخدر در چهره گرفته می شد. در حالی که در سال 95 بیش از 95 درصد نیاز دارویی در کشور تولید می شود.

وی تاکید کرد: تنها 37 درصد شهرهای کشور قبل از انقلاب بیمارستان داشتند، در حالی که در سال 95 بیش از 97 درصد شهرهای کشور دارای بیمارستان بودند. این آمار در سال 95 به 35 میلیون خط ثابت و 153.7 میلیون خط تلفن همراه رسید.

مسئول بسیج دانشجویی کاشمر همچنین با اشاره به دستاوردهای صنعتی کشور پس از پیروزی انقلاب گفت: رشد حدود 7 برابری تولید آلومینیوم، رشد 156 درصدی تولید سیمان، رشد 30 برابری تولید پتروشیمی پس از پیروزی را شاهد هستیم. از انقلاب و در زمینه فولاد، ایران دومین تولیدکننده بزرگ منطقه است.

وی گفت: ما در زمینه دفاع، امنیت و انرژی هسته ای پیشرفت های زیادی داشته ایم. دشمنان داخلی و خارجی، آمار بانک جهانی که نشان می دهد در شاخص های رشد، پیشرفت، شکوفایی و توسعه انسانی بالاتر و بالاتر از میانگین جهانی بوده ایم.

صابری ادامه داد: اگر به مسابقات دوومیدانی نگاه کنیم که همه دوندگان در شرایط یکسان برای رسیدن به مقام تلاش می کنند، اولاً همه تلاش خود را می کنند و ثانیاً به دلیل 250 سال نظام وابسته به شاهنشاهی چندین سال فرصت داریم. بسیار کمتر از سایر رقبا.

وی با تاکید بر اینکه در همه این تفاسیر رشد و توسعه ما بالاتر از میانگین جهانی است، گفت: اکنون باید تلاش کنیم تا تحریم های دشمنان این نظام مقدس را خنثی و خنثی کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن بر رشد و پویایی کشور کمک کنیم. زمان. ضرب الاجل هر چه بیشتر و برای افزایش نظام جمهوری اسلامی ایران.

مسئول بسیج دانشجویی کاشمر با اشاره به نقش دانشجویان در جهاد افزود: تبیین البته کلمه جهاد به معنای تلاش است، در راه خدای متعال و در برابر دشمن.

وی با بیان اینکه دانش آموز باید به سرعت تهاجم دشمن را بشناسد و در مقابل آن دفاعی قوی و همه جانبه داشته باشد، خاطرنشان کرد: نقش دانش آموز به ویژه در استفاده از رسانه و فضای مجازی برای رساندن حرف حق به فرهیختگان بی بدیل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید