مدافعان حرم به عنوان قهرمانان اسلام در جهان شناخته می شوند/مسلمانان شیعه و سنی همواره قدردان فرماندهان شجاع هستند


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889546

مولوی یونس چاهانی گفت: سرداران مدافع حرم مانند سردار حمدانی در راه دفاع از ارزش های اسلامی و حریم اهل بیت علیهم السلام جان خود را فدا کردند و مدافعان حرم به عنوان قهرمان شناخته می شوند. اسلام در جهان و این برای جهان غرب و منافقین مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با را آرمان; وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون نتوانسته اند دشمنی خود را پنهان کنند و به طرق مختلف سعی در انحراف افکار عمومی داشته اند.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک کلاگج ادامه داد: بین مسلمانان کشورهای خاورمیانه هماهنگی فرهنگی و مذهبی وجود دارد و مسلمانان شیعه و سنی برای حرم اهل بیت علیهم السلام احترام و ارزش زیادی قائل هستند. آنها را

وی بیان کرد: دشمنان با پرورش داعش سعی در اشغال کشورهای سوریه و عراق داشتند و به همین منظور به حرم ائمه معصومین علیهم السلام هتک حرمت کردند و در این شرایط عاشقان ائمه معصومین علیهم السلام بر آنها، از جمله ملت ایران، داوطلبانه از خود دفاع کنند.» از حرم اعلام آمادگی کردند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رهبری این قیام را بر عهده گرفت و در مقابل داعش و تکفیر ایستاد و پرچم مقاومت را برافراشت.

مولوی چاهانی افزود: بسیاری از فرماندهان دلاور کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند و سربازان زیادی در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایستادند.

و مقاومت مقدسی که در تاریخ اسلام بی سابقه بوده و برای دشمنان اسلام تمام شده است.

امام جماعت اهل سنت منطقه رامشک کلاگاج گفت: غربی ها و رسانه های ضد انقلاب تبلیغات گسترده ای کرده اند مبنی بر اینکه ایران قصد دخالت در جنگ سوریه را دارد و سرباز می فرستد. اما حضور مدافعان حرم مداخله ای در جنگ سوریه نبود، بلکه این اقدام برای پاسداری از حرم، ارزش های اسلامی، حرمت و حریم اهل بیت علیهم السلام است.

وی تاکید کرد: سرداران مدافع حرم همچون سردار حمدانی جان خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی و حریم اهل بیت عصمت و طهارت فدا کردند و مدافعان حرم به عنوان قهرمانان شناخته می شوند. اسلام در دنیا و برای غرب و منافقین بیش از حد عزیز شده است.

مولوی چاهانی ادامه داد: دنیای غرب از نیروهای اوجین خود در داخل کشور که امروزه به سرکردگان اغتشاش معروف هستند برای تبلیغات و سرمایه گذاری استفاده کرد و به شهدای مدافع حرم توهین کردند و خوشبختانه مردم ایران به آنچه که انتظار داشتند رسیدند. اقدامی نکرد و جوانان آنها را دندان درد کردند.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک کلاگنج خاطرنشان کرد: مسلمانان شیعه و سنی قدردان فرماندهان شجاع بوده و از آنان به نیکی یاد می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید