حوادث اخیر توجیه همه را تمام کرده / انتقام خون شهدای حرم شاهچراغ شیراز را می گیریم


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906553

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه انتقام شهدای حرم احمد بن موسی(ع) را خواهیم گرفت، تاکید کرد: امروز حجت بر همه تمام شده است و از قوه قضائیه، نظامی و انتظامی اجازه آسیب رساندن به جان و مال و جان و مال را می خواهیم. اماکن مقدس را نجس کن به کسی نده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقحجت الاسلام محمد مختاری در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: مهمترین موضوعی که کشورمان در این هفته ها درگیر است، اغتشاشات شب چهارشنبه و جنایات تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ما از شهادت نمی ترسیم و ملت امام حسین هستیم، افزود: از مزدوران آمریکا و اسرائیل و فرهنگ مادی آنها جز جنایت، کشتار مظلوم، کشتار و غارت مردم انتظاری نداریم.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن علیه نظام مقدس اسلامی ادامه داد: ما جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشتیم و از نابسامانی های مختلف داخلی گذشتیم و امروز کشوری مقتدر و قدرتمند هستیم.


ما انتقام خون شهدای احمد بن موسی (ع) را خواهیم گرفت.

وی با اشاره به شکست داعش و قیام دشمنان تاکید کرد: با کمک مردم انقلابی ایران اسلامی این فتنه را به کابوس دشمنان تبدیل کرده و انتقام شهدای حرم احمد بن موسی (ع) را خواهیم گرفت. مانند.).

امام جمعه موقت بیرجند از ناآگاهی برخی خودی ها که فضا را برای جنایات داعش ایجاد می کنند گلایه کرد و افزود: رسانه های استکبار دروغ می گویند و نباید به آنها اعتماد کرد بلکه باید به نظام اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردم اعتماد کرد. پاس دارند و امنیت کشور را تامین می کنند.

حجت الاسلام مختاری خطاب به جاهلان و دست اندرکاران قیام و استکبار جهانی و همه کسانی که بهانه و فرصت را برای جنایتکاران فراهم می کنند، به آنان توصیه کرد که از این راه غلط برگردند و توبه کنند.

وی در ادامه مقابله استکبار با انقلاب اسلامی را قدیمی خواند و گفت: فرقه، دین و اقلیت بهانه است و تمدن خبیث غرب همه ملت ها را به بردگی می کشید، اما انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی و تفکر توحیدی را طرح ریزی کرد. مبانی تمدن اسلام نوین را پایه گذاری کرد و امروز فرهنگ ناب توحیدی و اسلامی بر تفکر مادی غرب در منطقه حاکم است و در صحنه های مختلف آنها را شکست داده ایم.


تحریف حقایق توسط غول رسانه ای غربی

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه مستکبران و مزدورانشان بدانند پیشرفت ایران اسلامی به برکت سحر است و منتظر ظهور دولت مهدوی هستیم افزود: قول می دهیم تا ظهور حضرت مهدی (عج) (عج) تا آخرین نفس این انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی کنیم

وی تصریح کرد: امروز جنگ اصلی، جنگ رسانه ای است و دشمن با غول رسانه ای که در اختیار دارد مدام در حال نشر اکاذیب و تحریف حقایق است.

خجت‌الاسلام محتاری با اشاره به دروغ‌های رسانه‌ای دشمن برای فریب و ایجاد ناامیدی در جامعه، تصریح کرد: رژیم پهلوی نوکر انگلیس و آمریکا بود و از نظر پیشرفت و اقتصاد اکثر مردم گرفتار و محروم از حداقل‌ها و فساد سیستماتیک بودند. غالب شد.

امام جماعت بیرجند با اشاره به گذشته سیاه و محرومیت مردم از امکانات قبل از انقلاب گفت: اگر انقلاب اسلامی ضربه بخورد ایران تجزیه می شود تا استکبار منابع کشور را غارت کند و دین مردم را پایمال کند.


مسئولان با خدمت به مردم اعتماد از دست رفته مردم را باز می گردند

وی با بیان اینکه مشکلات امروز اقتصادی علیرغم وجود مشکلات قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، تصریح کرد: هرگز اجازه نمی دهیم دشمنان این انقلاب به کشور دست درازی کنند و به شهدا قول می دهیم تا راه آنها را ادامه دهیم. ظاهر یک دولت دوست

حجت الاسلام مختاری در ادامه تاکید کرد: وظیفه امروز ما اتحاد و همسو شدن با نقش محوری مرجعیت دینی برای حفظ استقلال کشور و اسلام است و مسئولان باید با جدیت به خدمت به مردم پایبند باشند تا اعتماد مردم از دست رفته در حال بازگشت است.

امام موقت بیرجند خواستار تبیین فرهنگ ناب توحیدی و فرهنگ مادی درونی غرب برای مردم به ویژه نسل جوان شد و عموم مردم باید پیوسته از انقلاب و مسئولان حمایت کنند و جلوی دروغ پردازی های دشمن را بگیرند. تهمت زدن با عقاید درست

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی بسیج و نیروی انتظامی و قوه قضائیه تا کنون گفت: اما با حادثه تروریستی شیراز باید با قدرت و شجاعت و با همراهی مردم به صحنه بیایند و ریشه ماجرا را قطع کنند. ناآرامی کنید و اجازه ندهید که مادران امروز برای فرزندانشان عزاداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید