اطاعت از ولایت یکی از ویژگی های مهم شهید سلیمانی بود / ما انتقام خون شهدای خود را می گیریم

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921787

قائم مقام حشدالشعبی گفت: اطاعت از ولایت از ویژگی های مهم شهید سلیمانی بود. اقدام دشمن در کشتن این قهرمانان نشان از شکست آنها در برابر این شهدا بود، ما انتقام خون شهدای خود را خواهیم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حاج ابو فدق معاون الحشد الشعبی در مراسم سالگرد شهید سلیمانی در مصلی تهران با بیان اینکه شهید سلیمانی روزهای سخت زیادی را در سوریه شاهد بوده است، گفت: همه دنیا تصمیم به سرنگونی دولت سوریه گرفته اند. ولی شهید سلیمانی اجازه نداد.

وی ادامه داد: به مردم ایران شهادت می دهم، شهید سلیمانی با همان شور و حرارتی که در لبنان جنگید در سوریه جنگید، اما موضوع یمن و افغانستان را فراموش نکرد. شهید سلیمانی پس از فتوای جهاد علیه داعش از سوی آیت الله سیستانی به این مرجع تقلید رفت و برای مقاومت در برابر داعش همراه با سایرین در عراق اجازه خواست. وی این پیام را به رهبر انقلاب آیت الله سیستانی ابلاغ کرد.

قائم مقام حشدالشعبی افزود: این شهید شب و روز مبارزه با داعش را بلد نیست. آیت الله سیستانی شهید سلیمانی را یکی از عوامل پیروزی خواند. ابومهندس می گفت من سرباز سردار سلیمانی هستم. سردار سلیمانی هم همین را به ابومهندس می گفت و نشان از تواضع این دو شهید بزرگوار داشت.

ابوفدق خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت یکی از ویژگی های مهم شهید سلیمانی بود. باید بدانیم که یکی از رموز موفقیت این شهدا پیروی از ولایت فقیه و مرجعیت بود. اقدام دشمن در کشتن این قهرمانان نشان از شکست آنها در برابر این شهدا بود. انتقام خون این شهدا بر عهده ماست. رئیس جمهور سابق آمریکا نمی تواند آرام بخوابد. ما انتقام خون شهدای خود را می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید