حضرت زهرا (س) بهترین الگوی علم و اطاعت از ولایت است / شهید سلیمانی به راستی در مکتب فاطمیه پرورش یافت.

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798395

عضو پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی واقعاً در مکتب فاطمیون پرورش یافته است، گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو از نظر معرفت و اطاعت از ولایت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد ملک زاده در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا ضمن همدردی با ایام شهادت حضرت زهرا (س) به نقش حضرت زهرا در حفظ اسلام اشاره کرد و بقای اسلام و آموزه های دینی را مدیون دانست. به حضرت زهرا (س) است.
وی ادامه داد: مکتب حضرت زهرا(س) بیشترین نقش و تأثیر را در حفظ اسلام و پاسداری از معارف دینی به ویژه در استان دارد.
این کارشناس مسائل دینی با اشاره به اینکه اگر حضرت زهرا نبود امروز اسلام نبود، گفت: بزرگان دین تاکید داشتند که بقای اسلام و تشیع مدیون وجود سیده کبری (سلام) است. . ) و دفاع جانانه او از ولایت.
وی افزود: فرزندان حضرت فاطمه(س) در طول تاریخ همواره با جریان انحراف و ظلم و ستم مخالفت کرده و از حقانیت قرآن و اهل بیت(ع) دفاع کرده اند و امروز نیز ما به عنوان شیعیان و آنان. عاشقان موظفند این را ادامه دهند «ما راه نور هستیم.
عضو پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی واقعاً در مکتب زهرای مرضیه تربیت شد و این شهدا راه دفاع از حضرت فاطمه (س) را به ما نشان دادند.
وی بیان می کند: وجود مقدس حضرت زهرا (سلام الله علیها) بزرگترین الگو برای شناخت و اطاعت از ولایت و مدعیان راه و ایمان و اخلاق حضرت زهرا (سلام الله علیها) است. ، واقعاً باید از این الگوی کامل پیروی کرد، نه فقط در کلمات و شعارهای استان، بلکه در مواقع لزوم تنبلی و بی خیالی کرد.
مجاهدین انقلابی
وی افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی جدایی ناپذیر مبارزه، شجاعت و فجایع انقلابی است. نام مبارک فاطمه عطار (علیه السلام) به عنوان مجاهدی در تاریخ بشریت می درخشد. نفاق گرفت و به شدت از انحرافات پس از رحلت رسول خدا (ص) هشدار داد.
بصیرت و دشمنی
حجت الاسلام ملک زاده گفت: مهمترین عنصر بصیرت سیدیک طاهره، فاطمه زهرا (س) است. مواضع او احیای قانون ولایت بود و در برابر این حق بسیار متضرر شدند، اما هرگز سکوت نکردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید