خطرناک ترین تهدید برای امت اسلامی، اتحاد با آمریکا و رژیم صهیونیستی است


ساعت: 00:19
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808789

انصارالله سعید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن دوشنبه شب هشدار داد: خطرناک ترین تهدید برای امت اسلامی، اتحاد با دشمنان واقعی آن یعنی آمریکایی ها و اسرائیلی ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری المسیره، الحوثی روز دوشنبه در دیدار با هیئت هایی از قبایل الجبه و العبدیه در استان مارب این کار را انجام داد.

او گفت: «دشمنان ما سعی می‌کنند در داخل، در امت باشند [اسلامی] نفوذ زیرا آنها از رژیم های عربستان سعودی و امارات برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند.

رهبر انصارالله ادامه داد: برای آگاهی بخشی تلاش می کنیم تا عده ای تحت تأثیر مبلغان شورشی نوکر آمریکا و اسرائیل قرار نگیرند. وظیفه ما تقویت برادری و اتحاد در موضع گیری است.

وی پیوستن به ائتلاف سعودی را با ضرر یمن و پیشینیان آن یکی دانست و تاکید کرد: خطرناک ترین کار برای ملت است. [اسلام] این اتحاد را با دشمنان واقعی خود یعنی آمریکایی ها و اسرائیلی ها تهدید می کند.

رهبر انصارالله یمن بار دیگر تاکید کرد که هرکس در کنار عربستان و امارات باشد به معنای این است که در کنار متحدان آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است.

الحوثی که در 5 فوریه میزبان تعدادی از اعضای قبایل حب، الشاف، الیتمه و الجوف دهم و هیئتی از قبیله العبدیه بود، اعلام کرد که مواضع امارات، رژیم صهیونیستی رژیم و عربستان علیه ملت یمن در جلسات خود علنی هستند.

عربستان سعودی در 5 فروردین 94 در قالب ائتلافی متشکل از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را به یمن، فقیرترین کشور عربی، به بهانه بازگشت سرنگون شده آغاز کرد. . و رئیس جمهور فراری عبدالمنصور هادی در قدرت. برای تحقق اهداف و جاه طلبی های سیاسی خود.

پایان خوشمزه /

دیدگاهتان را بنویسید