آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی امت اسلامی هستند

ساعت: 23:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805271

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی امت اسلامی هستند، بر لزوم تسلیم نشدن در برابر آنها و حفظ وحدت تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن روز سه شنبه با نمایندگان قبایل خوب و الشاف، الیتمه و دهم در الجوف و العبادیه دیدار کرد. ولسوالی های استان مارب.

عبدالمالک بدرالدین الحوتی با ابراز خرسندی از این دیدارها که موجب تقویت برادری و همکاری بین فرزندان مردم یمن می شود، گفت: باید برای تقویت امنیت و ثبات و ایجاد تفاهم و برادری بین فرزندان یمن هر کاری که ممکن است انجام دهیم. مردم یمن الجوف: ما بر برقراری صلح و آشتی عمومی در الجوف تاکید داریم و تاکید می کنیم که باید امنیت و ثبات در این استان برقرار شود و احزاب رسمی و شخصیت های برجسته و تاثیرگذار برای حل مشکلات با یکدیگر همکاری کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دشمنان سعی دارند بین فرزندان یمن اختلاف ایجاد کنند و آنها را با عناوین مختلف تقسیم کنند. آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان واقعی مسلمانان هستند و سعی دارند از مشکلات درونی امت برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

الحوطی گفت: رژیم صهیونیستی و وابسته به آن مردم یمن را دشمن مشترک خود می دانند. مواضع امارات و عربستان و سازگاری آنها با مواضع رژیم صهیونیستی در برابر مردم یمن در نشست ها و گردهمایی های مشترک آنها به وضوح قابل مشاهده است. رهبر رژیم صهیونیستی دو روز پیش به امارات سفر کرد و عربستان حریم هوایی خود را به روی هواپیمای خود باز کرد و در عین حال به شهروندان یمنی اجازه تردد حتی در حریم هوایی خود را نداد.

رهبر جنبش انصارالله ادامه داد: چند روز پیش دشمن در زندان صعده جنایتی از پیش طراحی شده را مرتکب شد در حالی که سازمان ملل و همه کشورها از محل این زندان اطلاع داشتند. محاصره مردم یمن جنایت بزرگی است و متجاوزان کشتی های حامل کالا برای مردم یمن را با وجود داشتن مجوز متوقف می کنند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در آخرین بخش از سخنان خود در دیدار با عشایر تاکید کرد: وظیفه همه ماست که در صف بایستیم و تلاش کنیم تا به کشور خیانت نکنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید