کوچکترین تحرکات رژیم صهیونیستی پژواک قوی دارد/ قدس خط قرمز امت اسلام است


ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834396

رئیس دفتر هیئت امنای استان کهگیلویه و بویراحمد:

کوچکترین تحرکات رژیم صهیونیستی پژواک قوی دارد/ قدس خط قرمز امت اسلام است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام خرم روز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص فرا رسیدن روز قدس و همچنین نشانه هایی از نابودی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: روز قدس یکی از ایام الله و نامگذاری آن توسط امام خمینی (ره) است. در کلام او عاقل و عاقل است به گونه ای که امت اسلامی قدس خط قرمز امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

رئیس شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل کشتار کودکان با حمایت قدرت های غربی و سکوت دولت های مرتجع جنایات زیادی را در حق مردم بی دفاع فلسطین مرتکب شده است. ظلم به فلسطینیان مظلوم دوام نخواهد آورد و ستمگران ریشه کن خواهند شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده نخواهد دید، گفت: انسجام، وحدت، وحدت امت اسلامی موجب نابودی و نابودی این رژیم دروغین خواهد شد. هر چه زودتر نابودی این رژیم استکبار است. «برای بقای این رژیم.

وی خط سازش بین رژیم های مرتجع منطقه و اسرائیل را نشانه دیگری از فروپاشی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: همبستگی و اتحاد در برابر رژیم صهیونیستی رعایت شد.

حجت الاسلام خرم روز با بیان اینکه امروز اقدامات و جنایات مختلف رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و همچنین محور مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: شامل تحرکات شهادت طلبانه و جسورانه گروه های رزمی فلسطین در عمق خاک فلسطین می شود. شهرک‌های صهیونیستی یا موشک‌های جسورانه به سوی مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مراکز جاسوسی صهیونیست‌ها را در اربیل عراق منهدم کردند، اقدامات رژیم صهیونیستی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید