پاسخ قاطع سردار فدا به طعنه های سران رژیم صهیونیستی/ مردم اصفهان با کوچکترین اشاره ای از سوی مقام معظم رهبری به میدان خواهند آمد.


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912366

سردار فدا گفت: به خودخوانده ها هشدار می دهیم که مردم اصفهان با کوچکترین اشاره مقام معظم رهبری به میدان می آیند و طومار معاندین را تحریف می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار مطبی فدا صبح امروز در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اصفهان خان با سلام و تسلیت شهادت شهدای امنیت حضرت حجت بن الحسن العسکری(ع) گفت: درود بر مقام معظم رهبری که برخی از هموطنانش در آن روز به مناسبت حماسه 4 آبان، شما اصفهانی ها را مخاطب قرار می دهم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: انقلاب اسلامی آمریکای جنایتکار و سیطره آن بر منابع ایران را تهدید کرد و دست غارتگران را از خاک و مردم ایران کوتاه کرد. انقلاب اسلامی به ملت ایران بزرگ استقلال داد و شرایطی را فراهم کرد که مردم ایران روی پای خود بایستند.


43 سال است که استراتژی آمریکا نابودی انقلاب اسلامی بوده است

وی افزود: 43 سال استراتژی آمریکا نابودی انقلاب اسلامی بوده و 43 سال است که به دنبال تغییر و تحریف رفتار مسئولان ایرانی و مهار و کنترل جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در هجمه سنگین استفاده از عوامل نفوذی، عوامل تجزیه طلب، تحریم ها و شهادت مسئولان نظام جمهوری اسلامی و انزوای سیاسی جمهوری اسلامی شکست خورده است، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار در محاصره هوشمند، مختلط و نیمه… جنگ سنگین و نبردهای مختلف علیه جمهوری اسلامی شکست خورد و یکی پس از دیگری با ناکامی‌های مختلفی روبرو شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل جبهه عظیمی از همه دشمنان جمهوری اسلامی تشکیل دادند و تمام ظرفیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، روانی و رسانه ای خود را پشت سر این جبهه بزرگ دشمنان گذاشتند و ظرفیت نامحدودی برای حمله به انقلاب اسلامی فراهم کردند. ، آنها انجام دادند

مجتبی فدا تصریح کرد: دشمنان با استفاده از قدرت رسانه ای و امپراطوری رسانه ای خود، مردم را ناامید کردند و با تزریق یأس و ناامیدی، ناکامی های پی در پی خود را سرپوش گذاشتند. علت تشکیل این جبهه این است که آمریکا و متحدانش با وجود جمهوری اسلامی ایران موجودیت خود را در کشورهای اطراف ایران در خطر می بینند. شخصیت های ابرقدرت آمریکا به دلیل انقلاب اسلامی در منطقه از بین رفته و به قدری متروک هستند که شبانه از افغانستان فرار می کنند و 10 میلیارد دلار تجهیزات به جا می گذارند.

سردار صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: امروز ظرفیت همراهی آمریکا این قدرت را ندارد که جنگ دیگری علیه ما به راه بیندازد، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و اندیشه انقلاب اسلامی در حال گسترش است. منطقه و جبهه انقلاب اسلامی و اندیشه مبارزه با آمریکا در منطقه رو به رشد است و توسعه پیدا کرد.


*مردم ایران حامی انقلاب، ولایت و ایران هستند

میتبی فدا با بیان اینکه گفتمان ایثار، مقاومت و مقابله با حاکمیت به فرهنگ حاکم در انقلاب اسلامی تبدیل شد، اظهار داشت: بی کفایتی حاکمان مرتجع و آل سعود خیانتکار و بی ایمان در مقابل انقلاب اسلامی بود. دلیل این امر

فدا با بیان اینکه آمریکا ۴۳ سال است با برنامه ریزی های مختلف پیگیر امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه بوده است، گفت: برای ایجاد هرج و مرج در ایران، نماینده سیا در اربیل مستقر شد و سران گروه های تجزیه طلب به داخل خاک اعزام شدند. او کشور را متحد کرد و اسلحه تهیه کرد و هرج و مرج ایجاد کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: همه توطئه های امروز طراحی و سازماندهی شده بود و از سال گذشته می خواستند خیابان را فتح کنند و برنامه ریزی های زیادی کرده بودند و در کشورهای خارجی هماهنگی های زیادی انجام داده بودند و سفارتخانه های ما با هماهنگی حمله کردند و تماس گرفتند. سفرا و مقامات آنها

فدا ادامه داد: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به دلیل ناآرامی های اخیر امیدوار بود به تهران سفر کند. اما با شکست رژیم کودک کش اسرائیل، جمهوری اسلامی نخست وزیر اسرائیل را با دستبند و یقه به گردنش به ایران خواهد آورد.

وی گفت: دشمن به دلیل کشته شدن یک زن جوان در ایران شورش را برانگیخت، اما پنتاگون شکست این شورش را به مقامات آمریکایی اعلام کرد، مردم ایران از همراهی با شورشیان خودداری کردند و به انقلاب پایبند بودند. استان و ایران

سردار صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز مردم به این مرحله آمدند تا با شهدا عهد ببندند که تا آخرین قطره خون پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و خواهند بود.


* این لباس محافظ کفن ماست

فدا اذعان داشت: دشمنان ما حرمت شکنی کردند و به معبد مقدس ما تیراندازی کردند، روحانیون شجاع و انقلابی ما را به شهادت رساندند، مردم را در کوچه و خیابان شکنجه کردند، نیروهای فراجا و بسیجی ما را سوزاندند و معیوب کردند، اما ما اعلام می کنیم که اجازه دهید این لباس پاسداری را که می پوشیم. کفنمان شدیم پاسدار شدیم پلیس و ارتش شدیم تا در این شرایط سخت خون و جان و ابرویمان را بدهیم تا در این شرایط سخت آسیبی به انقلاب نرسد.

فدا خاطرنشان کرد: دشمن نتوانست ما را وادار به عقب نشینی کند، نتوانست به حزب الله، حماس و جبهه مقاومت حمله کند، نتوانست از حرکت اربعین جلوگیری کند، جنگ نیابتی ایجاد کند و مسئولان را پای میز مذاکره بکشاند. دولت انقلابی و مردمی کنونی بدون توجه به برجام و تهدیدات آمریکا راه درست استقلال و خودکفایی را آغاز کرده است.

فرمانده حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: دشمن به مراکز علمی و آموزشی ما حمله می کند تا از پیشرفت و تسلط علمی ما در منطقه و رشد و توسعه علمی جلوگیری کند و کشور ما را به یکی از ده کشور برتر دنیا تبدیل نکند. و درگیری و اختلال.

فدا یکی از ترفندهای دشمن را استفاده از خودخوانده ها اعلام کرد و افزود: به این افراد هشدار می دهیم که اصفهانی ها با کوچکترین اشاره مقام معظم رهبری به میدان آمده و طومار یاغیان را بچرخانند. .

فدا خاطرنشان کرد: به مردم فریب خورده اعلام می کنیم که بدون توجه به آنها به رشد و توسعه کشور ادامه می دهیم و با پیشرفت علمی ایران عوامل و اشرار آنها را جای آنها خواهیم گذاشت.

وی گفت: آمریکا به دنبال ایجاد حاشیه برای نظام و ایجاد درگیری داخلی در کشور است، ایران قوی و مقتدر است و ملت و رهبری بزرگ، مقتدر، آگاه و شجاع دارد. ملت ما 43 سال در مقابل این توطئه ها ایستاده و با تمام توان از همه این عظمت ها دفاع خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید