ترس قدرت های بزرگ جهان از سلاح های ایران اسلامی/منطقه آباد و امن با رژیم صهیونیستی ناپدید می شود


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907804

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد؛

سردار محمدرضا نقدی گفت: امروز قدرت های بزرگ دنیا از سلاح های ما می ترسند و ما را متهم به فروش سلاح به پیشرفته ترین کشورهای دنیا می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جمع جوانان و نوجوانان دهه 80 و 90 کرمانی با بیان اینکه امروز با نسل های گذشته خود که سرافراز بودند تجدید میثاق کرده اید، گفت: زمانی در این سرزمین 70 بود. درصد زنان ما بی سواد بودند و در اکثر روستاها و شهرهای کوچک مدرسه ای برای تدریس علم وجود نداشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز به جایی رسیده ایم که ده ها هزار زن فرهیخته و فرهیخته در بسترهای جهانی پژوهش، علم و ورزش نقش آفرینی می کنند.

وی بیان کرد: دانش آموز 16 ساله سننجی ناهید فتاحی کرجو در سال های اول انقلاب، همان گروه کومله که امروز شعار دروغ، زندگی، آزادی می دهد، این دختر دانش آموز به اتهام همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در روستاهای منطقه.


7000 زن شهید در کشور داریم

این مسئول افزود: این دختر 11 ماه توسط کومله مورد شکنجه قرار گرفت و از او خواستند اطلاعات را در اختیار سپاه قرار دهد و تسلیم نشد و در این زندان که اصطبل بود هر چند روز یک بار او را به چشمه ای می آوردند. در حال شستن لباس بود، خانم های روستا او را دیدند و از کومله خواستند که او را آزاد کند.

سردار نقدی تصریح کرد: گروه کومله گفتند شما را آزاد می کنند به شرطی که در مسجد به امام جماعت روستای خود توهین کنید، وی این پیشنهاد را نپذیرفت و این دختر را شکنجه کردند تا اینکه شهید شد و جنازه اش همچنان باقی بود. نیمه مرده که او را زنده به گور کردند. ما مدیون آنها هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه 7 هزار شهید زن در کشور داریم، گفت: رژیم شاهنشاهی زنان و مردان ما را بی سواد و عقب مانده نگه داشت و شهدا جان خود را فدا کردند تا به ما آزادی و استقلال بدهند. .


شهدا با فداکاری خود مردم را از ذلت نجات دادند

وی گفت: فداکاری زنان ما در طول تاریخ نه تنها امنیت ایران را در کنار مردان حفظ کرده است. بلکه مادران شهدا که برخی از آنها 2 تا 6 فرزند شهید داشتند فداکاری بیشتری برای انقلاب کردند اینها اسطوره هایی است که در دنیا نمونه است.

این مسئول خطاب به حضار گفت: امروز شما وارث امانت های آن شیرزنانی هستید که انقلاب را تا اینجا رساندند. مردم را از بی سوادی، فقر و بدبختی نجات دادند، قبل از انقلاب نزدیک به 90 درصد مردم ایران آب آشامیدنی سالم نداشتند و شهدا با فداکاری های خود مردم را از ذلت نجات دادند.

سردار نقدی ادامه داد: شهدا راه را هموار کردند، امروز به این رسیده ایم که ایران در رتبه پانزدهم علمی جهان قرار دارد. ایرانیانی که از اسرائیل تخم مرغ و شلنگ آب وارد کردند و دست به سوی دشمنان اسلام دراز کردند، امروز به مرحله ای رسیده اند که پیشرفته ترین تکنولوژی را در دست دارند.




قدرت های بزرگ جهان از سلاح ایران اسلامی می ترسند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نفت ما را غارت کردند و سلاح های درجه دو خود را به ما دادند و امروز قدرت های بزرگ دنیا از سلاح های ما می ترسند و پیشرفته ترین سلاح ها را به ما می فروشند. آنها دنیا را مقصر می دانند

ایشان خطاب به دشمنان فرمودند: چگونه در رسانه های خود ما را وارونه نشان می دهید که یکی از این دو گفته یا هر دو دروغ باشد.

با تاکید بر اینکه راه این شهدا باید ادامه یابد، امروز در محاصره رسانه های متخاصم قرار گرفته ایم، گفت: از کسانی که به دختران و زنان ما می گویند حجاب نداشته باشید تا کسانی که می گویند دختران حرام هستند. که در شاهچراغ جنایت کرد معتقد است که دختر نباید تحصیل کند، فردی که در کردستان آشوب به راه انداخته می گوید دختر باید در خیابان برهنه باشد، همه آنها دشمن ما هستند و در صف ایستاده اند.


شکست آمریکا و اسرائیل توسط مقاومت و جهاد علمی ایرانیان

سردار نقدی تاکید کرد: دشمنان از شما ضربه خوردند، آمریکایی ها و صهیونیست ها در ایستادگی و ایستادگی و جهاد علمی و پژوهشی شکست خوردند و می خواهند انتقام بگیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه زن ایرانی نماد مقاومت است و جهان بشریت را به استقامت خود آگاه کرده است و از این رو باید حواس خود را با بصیرت جمع کنیم، خطاب به حاضران در این نشست گفت: : شما هم باید این مسیر را ادامه دهید. ; پیروزی های بزرگ و آینده ای بسیار روشن در پیش است.

وی ادامه داد: 36 کشور برای تضعیف ایران اردوگاه مشترک درست کرده اند، 300 شبکه رادیویی و تلویزیونی به زبان فارسی دروغ می گویند تا ملت را علیه انقلاب برگردانند. اما شکست خوردند و ملت نپیوستند، این ملت نمونه ای در تاریخ بشریت است و در روزهای آینده خواهید دید که این ایستادگی مردم در مقابل این توطئه امنیتی چه نتایج ارزشمند و موفقیت های بزرگی برای ملت ما به همراه خواهد داشت.


با ناپدید شدن رژیم صهیونیستی، منطقه آباد و امن خواهد شد

این مقام مسئول تصریح کرد: ملت ما 43 سال است که در تحریم بوده و این تحریم ها بیش از 12 سال است. اما ما در تمام این سال ها پیشرفت کرده ایم در حالی که انگلیس، فرانسه و آلمان 5 ماه فقط توسط یک کشور تحریم شده اند و هیچ استقامتی در حوزه انرژی ندارند و خیابان های آنها هر روز صحنه تصادف است.

سردار نقدی گفت: اگر بخواهیم عزت و عظمت شهید ناهید فاتحی، نسرین افضل و محبوب دانش را تکرار کنیم باید به دین و احکام دین پایبند باشیم. چنین شرایطی در دنیا وجود ندارد. زهد، تقوا، ساده زیستی، شجاعت، صلابت و استقامت در برابر طاغوت ها و این تنها یکی از شرایط انتخاب رهبر در ایران است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از اینجا تا بیت المقدس 1100 کیلومتر راه رفته ایم، پشت دیوارهای فلسطین هستیم، منطقه را از آمریکایی ها گرفتیم، حدود 200 کیلومتر باقی مانده است که همت شما را می طلبد. جوانان، این مرزها هم از بین می رود و این. منطقه پر از هرج و مرج با نابودی رژیم صهیونیستی آباد و امن می شود و رفاه اولیه و معیشت به مردمی داده می شود که خود را از قید و بندهای رژیم صهیونیستی رها می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید