بیداری اسلامی سراسر جهان را فرا گرفت/ ایران اسلامی، قدرت بزرگ منطقه


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909933

سردار کشکولی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرت بزرگ منطقه است، گفت: این افتخارات به برکت انقلاب و نظام اسلامی و به دست فرزندان این کشور به دست آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در جلسه تبیین جهاد که با حضور فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت در کانون بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: 43 سال است که با آمریکا و صهیونیست ها درگیر هستیم و این امر در این سالها همیشه صحنه درگیری بوده است، با دشمنان فرق می کند، روزی دشمنان درگیری خود را با سخت ترین شرایط آغاز کردند، یعنی. جنگ هشت ساله با ایران

وی افزود: ارتش ایران در اوایل جنگ سازماندهی نشده بود و سپاه به صورت کمیته محلی تشکیل شد و در میان گروهک های منافقین در سراسر کشور پخش شده بود و قصد براندازی انقلاب را داشتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان تصریح کرد: در شرایط جنگ کودتاهای بزرگی صورت گرفت و جنگ نابرابر علیه ایران آغاز شد و در آن زمان سلاح و تجهیزات وجود نداشت اما ایران با تمام وجود با دشمن می جنگید. قدرت برای پاسداری از میهن و ارزش های خود و نشان دادن اینکه زیر بار ظلم و قدرت نمی افتد.

سردار کشکولی تصریح کرد: در جنگ ایران و عراق خسارات مالی و جانی زیادی به کشور وارد شد اما ایستادگی و استقامت ملت به پیروزی منجر شد و ملت ایران با بحران و جنگ متولد شد و امروز ملت ایران غرق شده است، ملت ایران از همه – اضطراب بزرگ است. او در همان زمان با جنگ هشت ساله و ترور نخبگان بزرگ، تجربه کرد که دشمنان می‌خواهند انقلاب را در جوانه خفه کنند، اما عزم و اراده ملت نگذاشت تا بذر انقلاب برود. خرد شده

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به فکر تجزیه ایران هستند، گفت: در اوایل انقلاب دشمنان شروع به تجزیه کشور از کردستان کردند و پس از 43 سال ملت ایران با خون صدها هزار نفر انقلاب را حفظ کردند. شهدا

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (علیه السلام) لرستان خاطرنشان کرد: پادشاهان طاغوت دست نشانده آمریکا، اسرائیل و انگلیس بودند و مستشاران آنها برای ایران وظایفی را محول می کردند، مستشاران انگلیسی و آمریکایی حقوق هنگفتی از ایران می گرفتند و با مصونیت قضایی که داشتند به هیچکس اجازه نمی دادند. به آنها حمله کنید و همه مشاوران آنها راهزنان تگزاس بودند.

سردار کشکولی تصریح کرد: امروز اجازه نخواهیم داد تعدادی بی دین و غافل به حجاب زنان لطمه بزنند، در زمان رضاشاه نتوانستند به زور حجاب زنان را بردارند و زنان ایرانی حجاب خود را بردارند.

وی افزود: امروز سرعت مسلمان شدن در اروپا و آمریکا افزایش یافته و دشمنان نیز از آن عصبانی هستند و امروز ایران اسلامی قدرت بزرگی در منطقه است و تجهیزات نظامی ایران در اختیار نیروهای بزرگ قرار می گیرد. قدرت موشکی قاره پیما ایران و این افتخارات به برکت انقلاب و نظام اسلامی و به دست فرزندان این مملکت به دست آمده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ایران اسلامی بزرگترین قدرت نظامی جهان محسوب می شود و روز به روز از دشمنان آن کاسته می شود. امروز آمریکا ابرقدرت جهانی نیست و جبهه مقاومت به صراحت اعلام می کند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. و بیداری اسلامی که با انقلاب اسلامی حاصل شد در سراسر جهان گسترش یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید