آوازه بیداری اسلامی در جهان طنین انداز شده است / استقلال سیاسی; مهمترین دستاورد انقلاب

ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804795

مهدی نظامی گفت: مردم ایران با جمهوری اسلامی اهمیت واقعی استقلال را در انتخاب مسئولان و سیاستمداران کشور درک کرده اند و اجازه دخالت بیگانگان در امور سیاسی کشور را نداده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی گفت: یکی از بارزترین ویژگی های حکومت پهلوی وابستگی آن به دولت های خارجی به ویژه آمریکا بود، در حالی که یکی از اصول مهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران استقلال، حاکمیت و تمامیت پولی است. تیتریک

مهدی نظامی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اصل استقلال به قدری مورد احترام قرار گرفت که همراه با اصل آزادی همراه با اسلام، به عنوان یک اصل جدایی ناپذیر وارد قانون اساسی شد و حفظ استقلال وظیفه ملت است. دولت و کار ویژه.» سیاست اصلی کشور تلقی می شد.

وی افزود: با شروع انقلاب اسلامی، وابستگی سیاسی و نظامی ایران به اقصی نقاط جهان شکسته شده و شعار راهبردی ایران «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» به گوش همه طرف رسیده است.

این کارشناس گفت: مردم ایران با جمهوری اسلامی اهمیت واقعی استقلال در انتخاب مسئولان و سیاستمداران کشور را درک می کنند و اجازه دخالت بیگانگان در امور سیاسی کشور را نمی دهند.

نظامی گفت: استقلال ایران در روابط خارجی نیز قابل توجه است و ایران قبل از انقلاب که تنها پیاده نظام دولت های غربی در منطقه بود، امروز تاثیرگذارترین کشور منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: وقتی استکبار از حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده مقاومت می ترسد و با شهادت این سردار می خواهد جلوی استقلال و مقاومت کشور را بگیرد اما به برکت خون شهدا امروز بیداری اسلامی در جهان تکان داد. دشمن تا ظهور حضرت هاک نه چندان دور.

این کارشناس تاکید کرد: امروز استکبار برای ارتباط با جمهوری اسلامی واسطه می فرستد و توسعه در منطقه به سمت دیگری در حال توسعه است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دشمن در صدد ایجاد یأس و فاصله بین مردم و بوروکرات ها است اما مردم به بلوغ فکری رسیده اند و با انقلاب همراه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید