شهید سلیمانی طنین انداز شکوه اقتدار ایران در سراسر جهان / حضرت فاطمه (س) الگویی بی نظیر برای همه زنان جهان اسلام است.

ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797519

دری نجف آبادی گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از مجاهدان خستگی ناپذیر و نماد واقعی جبهه مقاومت که چیزی جز شهادت با عزت ایشان نبود، عزم ایران را برای مقابله با جاه طلبی های آمریکا و دفاع از ارزش های اسلامی دو چندان کرده است. تجلیل از ارزش‌ها و عزت اسلامی، قدرت ایران در جهان».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه استان مرکزی در جمع نیروی انتظامی استان مرکزی در پیامی ایام غمگین شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی را تسلیت گفت. آنان به شهادت رسیدند تا جایی که خداوند تمام فضایل خود را در وجود این گوهر تابناک قرار داد تا همواره همچون ستاره ای درخشان در عالم بشریت بدرخشد و الگوی بی نظیری برای تمامی زنان و زنان مسلمان جهان اسلام باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آرمان های جمهوری اسلامی ایران را مغایر با راهبردهای دشمنان دانست و گفت: دشمنان اسلام در صدد برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای گسترش آسیب های اجتماعی از طریق فکر و اندیشه هستند. فرهنگی و با برنامه ریزی کامل و دقیق و استفاده از تمامی ابزارهای ممکن بر باورها، احساسات و رفتار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان تأثیر بگذارد.

وی شکستن روحیه مقاومت ملت ایران و برجسته سازی مشکلات و ایجاد یأس و ناامیدی با برنامه های رسانه ای را سیاست اجرایی دشمن در قبال ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ممکن است اهداف دشمن در عرصه های مختلف مورد تشویق قرار نگیرد. .

دری نجف آبادی در ادامه تسلیت سالگرد شهادت سردار دلا، سردار سرلشکر حاج کاسم سلیمانی گفت: در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و دفاع از ارزش های اسلامی، این امر شهرت قدرت ایران را در سراسر جهان دو چندان کرده است.

امام جمعه اراک مهم ترین عامل شکست و ناکامی دشمنان در مبارزه با مردم اسلامی را خواندن ویژگی های انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم ایران در دفاع از آرمان های جامعه اسلامی می داند. انقلاب ایران و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار ایستاده و به حمایت از مظلومان جهان ادامه می دهد و از این منظر ایران تنها کشور منطقه است که برای خودش تصمیم می گیرد و همه باید قدردان آن باشیم. این نعمت بزرگ الهی

این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم ارتقای وحدت عمومی بین مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی صاحب اشتر زمان مردی جهاد و مبارزه بود که همیشه به دنبال عزت و سربلندی کشور اسلامی خود بود. انسجام ملی و مقاومت اسلامی را در هم شکست و نیروی استکبار را در خاورمیانه و جاهای دیگر در هم شکست.

دری نجف آبادی با اشاره به پیروزی های چشمگیر انقلاب اسلامی در دفاع از ملت های مظلوم منطقه گفت: بی شک در شرایط کنونی با وجود تهدیدات مختلف دشمنان، وظیفه ما چیزی جز ایستادگی در برابر حملات وحشیانه آنان نیست. و با اذعان و تداوم شناخت هدف والای انقلاب اسلامی بر استکبار جهانی در رسیدن به اهداف شوم خود پیروز خواهیم شد و در بستر فرهنگ جهادی به ندای وحدت و خودخواهی خود پاسخ خواهیم داد. فداکاری در سراسر کائنات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید