مقابله با تحریم های استکبار جهانی دشوار است/ ترس آمریکا و اسرائیل از قدرت منطقه ای در ایران

ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796040

یحیی کمالی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا مخالفت با تحریم‌ها، پیروزی در جنگ رسانه‌ای و پیوستن به ملت‌های آزاد در سراسر جهان می‌تواند از جمله روش‌های انتقام‌جویی سخت باشد، گفت: قطعاً همین‌طور است. وقتی از انتقام صحبت می کنیم، انتقام زمانی است که دشمن به اهدافش نرسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی کمالی پور در گفتگو با راه آرمان; وی با تسلیت سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم یک حادثه بزرگ در جهان اسلام بود زیرا ایشان یکی از فرماندهان جبهه مقاومت در جهان بودند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به دیپلماسی اخلاقی شهید سلیمانی در کنار دیپلماسی سیاسی و نظامی وی گفت: شاهد موفقیت های زیادی از شهید سلیمانی در عرصه های مختلف از جمله پیروزی جبهه جهانی مقاومت استکبار بوده ایم. مقابل مقاومت ایستاد.

وی گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی، فرمانده کل سپاه، مردم و انقلابیون خواستار مجازات و برخورد با کسانی بودند که دستانشان به خون حاج قاسم آغشته شده است و نتیجه کلی باید از همه استفاده شود. سیاسی، اقتصادی، نظامی، دیپلماتیک و غیره. اهرم هایی برای ریشه کن کردن استکبار جهانی و آمریکا از منطقه.

کمالی پور گفت: درست است که اقدامات زیادی برای انتقام از شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی انجام شده است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای بسیار خوب، هماهنگ و گسترده ای را در مورد پایگاه عین الاسد انجام داده است. اما این به تنهایی کافی نیست و ترک آمریکایی ها می تواند یکی از صدها راه دشوار انتقام خون حاج قاسم باشد.

این کارشناس سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا مخالفت با تحریم ها، پیروزی در جنگ رسانه ای و پیوستن به ملت های آزاد در سراسر جهان می تواند روش های سختی برای انتقام باشد، تاکید کرد: قطعاً همینطور است. وقتی از انتقام صحبت می کنیم، انتقام زمانی است که دشمن به اهدافش نرسد.

وی گفت: دشمن با روش های مختلف از جمله جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی، تهاجم فرهنگی، جنگ رسانه ای و تبلیغاتی و… می خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران را به زانو درآورد. بنابراین، انتقام، خنثی کردن این اقدامات دشمن است.

کمالی پور گفت: دلیل اصلی و اساسی آمریکا برای ارتکاب وحشیانه جنایت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، منزوی کردن ایران اسلامی و به زانو درآوردن ما بود. بنابراین، تا جایی که بتوانیم خود را قدرتمند جلوه دهیم، آمریکا را از اهدافش منحرف کرده ایم.

نماینده سابق مردم ژیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به محض اینکه در عرصه های مختلف قوی شویم، امروز جهان در مقابل قدرت ما عقب نشینی خواهد کرد، علیرغم همه تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ اما امروز در برابر قدرت ما عقب نشینی خواهد کرد. اما آنها قدرت عمل ندارند; زیرا آنها از قدرت نظامی و نفوذ ایران در منطقه می ترسند. بنابراین تا جایی که بتوانیم مستقل عمل کنیم و در عرصه‌های مختلف پیشرفت کنیم، قطعاً دشمن را ناامید کرده‌ایم.

انتهای پیام/https://armanekerman.ir/vdcfymdytw6d0va.igiw.html

دیدگاهتان را بنویسید