خدمات اتوبوسرانی در مناطق اندیشه، نجف آباد، وثوق آباد و حسن آباد ارائه شود

رییس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

رییس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت:شهرداری قزوین نسبت به ارایه خدمات اتوبوسرانی در مناطق منفصل شهری به ویژه شهرک اندیشه،نجف آباد،وثوق آباد و حسن آباد در اسرع وقت اقدام نماید.


به گزارش خبرگزاری موج قزوین، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی،برنامه ریزی و  سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد؛یکی از اولویتها و اهداف شورای ششم توزیع عادلانه بودجه و امکانات شهری در مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهر بود لذا مدیریت شهری حتماً نسبت به راه‌اندازی خط واحد اتوبوس در مناطق نجف آباد، وثوق آباد ،حسن آباد و شهرک اندیشه اقدام نماید.

وی ادامه داد: خیلی از افراد ساکن این مناطق مطالبه دارند و اولویت ما هم باید ارائه خدمات به نقاط منفصل شهری باشد چرا که به واسطه افزایش کرایه تاکسی بسیاری از مردم  توان پرداخت کرایه  ندارند و باید از خط واحد برای تردد استفاده نمایند لذا باید در این مناطق  خط واحد اتوبوس راه اندازی شود.

چگینی با بیان اینکه تاکنون تعداد زیادی از ساکنین این مناطق درخواست راه اندازی خط واحد اتوبوس را داشته اند خاطر نشان کرد: امیدواریم با تحقق این مطالبه به حق مردم شاهد رضایت شهروندان باشیم و خدمات خوبی به آنان ارایه نماییم .

وی مجددا از مدیریت شهری خواست در این اوضاع بد اقتصادی با راه اندازی خط واحد اتوبوس درمناطق مذکور کمک حال این شهروندان باشد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید