دریای سرخ فقط برای کشتی‌های رژیم صهیونیستی امن نیست

سخنگوی جنبش انصارالله یمن:

«محمد عبدالسلام» با بیان اینکه موضوع فلسطین قابل بحث نیست، تاکید کرد: دریای سرخ به جز کشتی های رژیم صهیونیستی در امان است و عملیات نیروهای یمنی تنها با رفع محاصره غزه متوقف می شود.

به گزارش خبرگزاری موج


به گفته المسیره، سخنگوی جنبش انصارالله یمن وی گفت: موضع یمن در قبال فلسطین ناشی از یک اصل مذهبی، ملی و اخلاقی است.

محمد عبدالسلام در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المسیره در خصوص حوادث مربوط به نوار غزه افزود: یمن، اسرائيل آن را تهدیدی برای ملت ها و کشورها می داند و تهدیدی واقعی برای وحدت امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: عملیات نیروهای یمنی تاثیر اقتصادی زیادی بر دشمن اسرائیل دارد و این اقدام یمن حجتی برای کشورهای جهان اسلام است. ارتباط با کشورهای فعال و تأثیرگذار جهان اسلام با هدف رفع محاصره و توقف تجاوز به غزه ادامه دارد.

عبدالسلام ادامه داد: موضوع فلسطین قابل مذاکره نیست و ما نمی توانیم آنچه را که بر سر مردم آمد انجام دهیم. غزه بپذیریم. هر اقدام نیروهای مسلح یمن مربوط به رفع محاصره غزه و توقف تجاوز به غزه است و عملیات ما فقط علیه کشتی‌های اسرائیلی است که به بنادر اشغالی سفر می‌کنند.

سخنگوی انصارالله گفت: کشورهای متجاوز اگر بخواهند عملیات دریایی یمن علیه دشمن اسرائیل را متوقف کنند، باید محاصره نوار غزه را بردارند و اجازه دهند دارو و مواد غذایی وارد این منطقه شود.

محمد عبدالسلام با تاکید بر اینکه دریای سرخ برای دریانوردی دریایی به جز کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی امن است، از موضع شرکت چینی در توقف ارسال ناوهای خود به بنادر رژیم اشغالگر قدردانی کرد.



آیا این خبر مفید بود؟