امنیت و ثبات ایران قدرتمند امروز حاصل رشد و پیشرفت نیروهای مسلح است


ساعت: 21:46
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1903043

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی همراه با وحدت، انسجام، عزم و اراده جدی است. آنها برای دفاع از حقوق خود در صحنه هستند، گفت: امنیت و ثبات ایران قدرتمند امروز حاصل رشد و پیشرفت نیروهای مسلح ایران و اقتدار و بازدارندگی قدرت نظامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار یوانی در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به رشد و پیشرفت نیروهای مسلح ایران و اقتدار و بازدارندگی قدرت نظامی ایران از زمان انقلاب، تصریح کرد: ایران قبل از انقلاب اسلامی کشوری کاملاً تحت سلطه بود و آمریکایی ها بر همه امور ملت ما از جمله دفاعی تسلط داشتند. و بخش امنیتی
وی ادامه داد: آمریکایی ها قبل از انقلاب ارتش ایران را به گونه ای اداره می کردند و اگر تجهیزات را به ما می فروختند چندین برابر پول می گرفتند که عمدتاً در راستای منافع خودشان در منطقه بود به گونه ای که ژاندارمری ایران را وادار کرد. منطقه خلیج فارس در راستای تامین منافع علیه بلوک شرق روی آورده بودند.
معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی بیشتر اسلحه، سلاح و تجهیزات خریداری و وارد کشور می شد، افزود: حتی در بحث نگهداری و تعمیر نیز خارجی ها نقش داشتند.
وی افزود: بنابراین نمی توانیم بگوییم قبل از انقلاب یک صنعت دفاعی در کشور داشتیم که تجهیزات نظامی مستقل تولید می کرد، اما امروز می بینیم که جمهوری اسلامی به کشوری پیشرفته در عرصه نظامی تبدیل شده است و در موقعیتی هستیم که می توان گفت که قدرت بازدارندگی نظامی داریم.
سردار جوانی با اشاره به توان موشکی ایران تصریح کرد: توان موشکی ایران نشان دهنده پیشرفت کشور در سال های پس از انقلاب است؛ در حالی که این توان موشکی ایران را نشان می دهد. امروز کشور ایران در زمینه موشکی توانمند است، امروز ملت ایران از اقتدار موشکی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: این تحولات نظامی و بازدارندگی قدرت نظامی ایران در همه زمینه ها، ایران را به کشوری قدرتمند در عرصه نظامی جهان تبدیل کرده است و هیچ کشوری به خود اجازه حمله به ایران را نخواهد داد.
این کارشناس سیاسی بیان کرد: ملت ایران با وحدت، انسجام، عزم و اراده جدی؛ او تجهیزات لازم برای دفاع از حقوق خود را دارد و همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است که امروز به وجود آمده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید