حضور ارتش در کنار نیروهای مسلح؛ او اهداف جاسوسی را خنثی کرده است/ ارتش ایران ثبات بین المللی را برای بشریت به ارمغان می آورد


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822853

علی زینی وند گفت: برای جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار است که نیروهای نظامی این کشور ثبات بین المللی را برای بشریت به ارمغان می آورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; علی زینی وند صبح امروز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی امنیت منطقه را حفظ می کند، گفت: ارتش اسلامی ایران بازی کرد. نقش حیاتی دارد و به عنوان یک نیروی حرفه ای از استقلال و امنیت کشور دفاع می کند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار، سربلندی، امنیت و ثبات در منطقه بوده است، ادامه داد: برای برهم زدن ترکیبات طبیعی تلاش می کند. ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایگاه پایداری در حفظ امنیت کشورمان موثر است.

وی حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای نظامی را ستون امنیت و ثبات در منطقه دانست و افزود: شما هستید; یکی از کانون های مهم بحران، سرویس های جاسوسی بین المللی است.

این مقام مسئول گفت: حضور ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، اهداف اطلاعات بین‌المللی را فلج کرده و بخش مهمی از امنیت نظام بین‌الملل در منطقه جنوب شرق و نه فقط امنیت کشور را ایجاد کرده است. .

زینی وند با اشاره به اینکه در دیداری که با برخی از سفرای اروپایی در کرمان داشتم، به این موضوع اشاره کردم که در فرهنگ لغت ایرانی، مردانگی فرهنگ مهمی است و باید از آن فرهنگ درس گرفت، گفت: اگر ارتش و سپاه ما یک شبه در جنوب شرق و شمال باشد. مرزها غرب چشم بر خطرات مواد مخدر می بندد، اروپایی ها خواب نیستند.

استاندار کرمان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران سردار بزرگی به بزرگی جهان بشریت همچون سردار سردار سرداب شهید سلیمانی را از دست داد که در راه عزت و انسانیت جان باخت.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان باید با نسل های خود در فضای مجازی ارتباط برقرار کند و این آموزه ها را به قلب جوانان اروپایی منتقل کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که نیروهای نظامی اش ثبات بین المللی را برای بشریت به ارمغان می آورند. برای بشریت در جبهه مقاومت

این مقام مسئول در خصوص ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش یک مدرسه است و هرکس وارد مدرسه ارتش شود درس انسانیت، دین، دینداری را می آموزد و لباس شهادت می پوشد تا بتوانیم باشیم. مرفه و امن».

زینی وند تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مکتب و تربیت اسلامی است که در حال حاضر زیرمجموعه فرماندهی کل قوا، تبعیت دینی است و علاوه بر سلسله مراتب، زیرمجموعه فرماندهی کل قوا است. عبادت.

استاندار کرمان مردمی بودن را از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ارتش در کنار نیروهای مسلح، جهادگران و نیروهای مردمی است و مردم را رهبری می کند.

وی با تاکید بر حرفه ای بودن و تسلط ارتش جمهوری اسلامی ایران در تجهیزات نظامی و تسلط بر دانش روز دنیا، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دیگ ذوب مردم است و ویژگی ها و محبوبیت منحصر به فردی دارد. این نیروی نظامی در دل مردم حیرت انگیز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید