سپاهان/ دوئل حتیبی و نویدکیا در آخرین ایستگاه نیم فصل

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; تمامی رقابت های هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر برای جام خلیج فارس با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف روز پنجشنبه 24 دی ماه پیگیری می شود. اراک میزبان تیم سپاهان خواهد بود.

اراکی پس از یک فصل سخت بالاخره حضور خود را در لیگ برتر تثبیت کرد و شاگردان رسول خطیبی در این فصل با انگیزه مضاعف در حد یک مدعی ظاهر شدند و در مقاطعی به بالای جدول رسیدند. آنها با وجود فراز و نشیب ها همچنان جزو بهترین تیم های جدول هستند. اگرچه روند شتاب تولیدکنندگان آلومینیوم در هفته های اخیر تا حدودی کند بوده است، اما شرایط اراکیس در جدول همچنان مساعد است.

با این حال آخرین برد آلومینیومی به هفته نهم مقابل فجر سپاسی برمی گردد و شاگردان حتیبی در 5 هفته اخیر متحمل یک شکست و 4 تساوی شده اند که گویی باشگاه آلومینیوم اراک آخرین دیدارهای لیگ برتر و اشتباهات داوری خود را در این دیدار قضاوت کرده است. نظرات کارشناسان قضایی تا حد زیادی این شکایت اراکی را تایید می کند.

در آن سوی میدان شاگردان محرم نویدکی مربی جوان طلایی پوشان اصفهان سال گذشته از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بازماندند اما در فصل جدید همچنان مدعی جدی هستند و دنبال می کنند. رد پای رقبای دیرینه شان. و هفته گذشته موفق شدند تیم فولاد را شکست دهند.

66aba9fc 4835 4af5 9d99 d07c7c4bdd62 خبر خاکستری

اصفهانی ها اگرچه شانسی برای قهرمانی در نیم فصل ندارند، اما در تلاش هستند تا اختلاف با صدر را به حداقل برسانند و انتظار سه امتیاز این دیدار را داشته باشند، اما نویدکی و شاگردانش در اراک سخت کار خواهند کرد چرا که شاگردان رسول حتیبی نیز به دنبال جبران هستند. او در هفته های اخیر شکست خورد و آلومینیوم یکی از تیم هایی است که بهترین عملکرد را در بازی های خانگی تاکنون به ثبت رسانده است.

تیم های آلومینیوم و سپاهان سه بار در لیگ برتر و جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که در هر سه دیدار تیم اصفهان پیروز شد و اراکی تا این لحظه از گلزنی مقابل سپاهان بازماند. از سوی دیگر فصل گذشته در جریان جدایی رسول خطیبی از تیم اراکی در ابتدای نیم فصل، آلوم سازان اراک با نتیجه 6 بر 1 مقابل شاگردان نوید کیا متحمل شکست سنگینی شدند که حالا به نظر می رسد. به دنبال انتقام برای جبران این شکست. سابق.

این دیدار را مهدی سیدعلی با دو دستیار خود سعید علی نژادیان و فرهاد مروجی هو می کنند. همچنین «عباس راکی» داور چهارم و «سعید بطحایی» ناظر این دیدار هستند.

گفتنی است تیم های آلومینیوم و سپاهان هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک باید به مصاف یکدیگر بروند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید