محرم نویدکیا با جدیت به سربازان هشدار می دهد

محرم نویدکیا با جدیت به سربازان هشدار می دهد

محرم نویدکی در نشست خبری پیش از دیدار برگشت مقابل التوان در عربستان گفت: متأسفانه در بازی قبلی مقابل التوان شکست بسیار بدی داشتیم. می دانیم که فردا یک بازی مهم و مهم داریم. این می تواند به ما کمک کند تا به بهبود وضعیت خود ادامه دهیم و مشکلات زیادی برای ادامه کارمان ایجاد کند.

وی افزود: به همین دلیل باید فردا خیلی مرتب و هوشمندانه بازی کنیم. الطوان نتایج خوبی گرفته است و به تیم احترام می گذارند اما بازی فردا برای ما بسیار مهم است. امیدوارم خوب بازی کنیم. دو شکست متوالی بچه ها را نگران کرد اما همگی مصمم و سرحال هستند. آنها قطعا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند خوب بازی کنند. فقط امیدوارم احساساتی نشوند و با منطق و نظم بازی کنند که دلمان می خواست به نتیجه مطلوب برسیم.

سرمربی سپاهان گفت: همیشه سعی کرده ایم این بازی را انجام دهیم. گرفتن موقعیت در چنین بازی هایی طبیعی است. کودکان باید روی آخرین ضربه ها تمرکز کنند و از آنها استفاده کنند. در اولین بازی آنها خیلی خوب کار کردند. بازی آخر را اصلا نمی توان قضاوت کرد. چون واقعاً مسابقه را باختیم. فقط در مسابقه دوم بود که در ضربات آخر هوشمند نبودیم. اما من به بازیکنانم اعتماد دارم. من در مورد آنها شک ندارم. می دانم که آنها تمام تلاش خود را برای تیم انجام می دهند. اگر کمی باهوش باشیم می توانیم موفق شویم و امتیازهای خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اخراج پورگاز در بازی قبل تاثیری بر عملکرد دفاعی سپاهان در این دیدار خواهد داشت، گفت: همه بچه هستند و غایب دیگری نداریم. در دیدارهای قبلی مدافعان ما عملکرد خوبی داشتند. این هم یکی از اتفاقات فوتبال است. هیچ راه فراری نیست. به همین ترتیب کارمان را ادامه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید