کتیبه محرم نویدکیا برای کالا نوی

کتیبه محرم نویدکیا برای کالا نوی

محرم نویدکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان گفت: فردا یکی از مهمترین دیدارهای فصل خود را داریم. بازیکنان امیر قلعه نویی و گل گهر نیازی به تعریف من ندارند و قلعه نویی و کادرش جزو بهترین کادر فنی هستند.

وی ادامه داد: گل گهر بازیکنان باکیفیتی دارد و در ساختار هجومی و دفاعی بسیار خوب هستند، موقعیت های کمی به حریف می دهند و سعی می کنند خوب بازی کنند و موقعیت های خوبی ایجاد کنند. بازی سختی خواهیم داشت و حتی بازی نیم فصل اول را هم فراموش نکردیم که بازی جذاب و سختی بود که از آن منصرف شدیم.

نویدکی افزود: امیدوارم فردا همه بازیکنان لیست بتوانند تمرکز 100 درصدی داشته باشند و هر کدام بتوانند به تیم کمک کنند. یکی از مهم ترین دیدارهای ما که امیدوارم با یک بازی خوب امتیاز کامل را بگیرم.

سرمربی سپاهان درباره مصدومیت تیمش گفت: ما محروم نیستیم اما سلمانی شرایط بهتری دارد، علی محمدی و ریگی مصدوم هستند و ریگی بهتر است و می تواند از بازی بعدی به تیم کمک کند.

وی در خصوص خط حمله سپاهان نیز گفت: به روال همیشگی ادامه می دهیم، تیم در هفته های اخیر در موقعیت سازی و ضربات پایانی خوب عمل می کند و بسیار امیدواریم فردا این کار را تکرار کنیم. البته گلگوتا در دفاع خوب است و ایجاد موقعیت سخت است، اما باید تلاش کنیم که بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم و فوتبال خوبی ارائه کنیم.

نویدکی درباره تقابل با کالانوی گفت: کاله نوی یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ است که 2 سال شاگرد او بودم و تجربیات خوبی کسب کردم. ; خیلی از ما تحت مراقبت قرار گرفتیم.

سرمربی سپاهان افزود: از آنجایی که مصدومیت های زیادی را متحمل شدم دوست ندارم بازیکنانم به خاطر یک پیروزی دیگر آینده شان را خراب کنند، مهم این است که بازیکنان کاملا سالم باشند و بعد به تیم کمک کنند، امیدوارم بتوانیم. به بازیکنان کمک کنید تا شرایط بهتری داشته باشند.”

وی در پایان گفت: تیم ها با سبک های مختلف بازی می کنند، من باید در شرایط خاص تصمیمات درستی بگیرم تا به تیمم کمک کنم، چون تیم های قلعه نویی کیفیت خوبی دارند، بازی جذاب و سختی برای تیمم خواهد بود. هر دو تیم و هر دو تیم شانس برنده شدن دارند.” شانس مساوی است و هر تیمی که بهتر بازی کند برنده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید