امیدوارم سال 140 را با اولین هدفم شروع کنم


ساعت: 21:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816483

ملی پوش پاراکانو با اشاره به اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این اولین بار است که به سفر قایقرانی اعزام می شوم و امیدوارم در سال جدید دستاوردی قوی داشته باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سارا عبدالملکی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی درباره تمرینات پشت سر گذاشت: تمرینات در سطح بسیار خوبی است و با تلاش بسیار خود و مربیانمان پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: پدرو سنا مربی بسیار باهوش و به روز دنیاست که در پیشرفت ما بسیار موثر بوده است. آنها در کنار ما بودند و به من و همه بچه ها انگیزه، نیرو و اعتماد به نفس دادند.



عبدالملکی همچنین گفت: این اولین پست من بعد از ضایعه نخاعی است و بعد از پنج سال تلاش در مسابقات شرکت می کنم. تمام تلاشم را کردم و بقیه را به خدا واگذار کردم.



وی افزود: با تمام وجود در این مسابقه شرکت خواهم کرد و امیدوارم سال 140 را با تیک تیک اولین گلم و همه دوستانم که همیشه در کنارم بودند و همراهم بودند و به خصوص خودم را آغاز کنم. خانواده ها با یک مدال زیبا.”



عبدالملکی در پایان گفت: برای جایگاهی که اکنون در آن قرار دارم زحمات زیادی کشیده ام و امیدوارم با کسب مدال ارزشمند مزد زحماتم را بگیرم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید