من مقابل تیلور نیمه کاره ام کار کردم / هدفم المپیک 2024 است، بگذار بدنم ادامه پیدا کند

ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803298

قهرمان و دارنده مدال کشتی کشورمان گفت: امکان رفتن تیمی به دیدار دوستانه با آمریکا وجود دارد اما آمادگی رزمی کاران در حد مسابقات جهانی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن یزدانی قهرمان و مدال آور کشتی کشورمان درباره وضعیت فعلی خود گفت: در حال حاضر در اردوها تمرین می کنیم و برای بازی دوستانه با آمریکا که 23 بهمن ماه برگزار می شود آماده می شویم. فرصتی برای یک تیم وجود دارد که به آنجا برود. آمادگی نسبتا خوبی داریم اما این آمادگی به خوبی مسابقات جهانی و المپیک نیست، چون مسابقات دوستانه و تک کشتی است. امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و رقبا بتوانند مبارزه خوبی از خود به نمایش بگذارند.

یزدانی در پاسخ به این سوال که در سال 2022 در چه مسابقاتی شرکت خواهد کرد، گفت: اول از همه هدف من مسابقات جهانی است. با توجه به شرایط بدنی ام، اگر بتوانم به تیم ملی کمک کنم، اگر مربیان بی نقص باشند و من را بشناسند، قطعا در کنار آنها خواهم بود. جام جهانی بهتر است چون زودتر برگزار می شود. در سنگین وزن نسبت به سبک وزن، حریفان عقب هستند و کشتی گیران ما بهتر از سایر ورزشکاران آسیا هستند. اما نظرات کادر فنی در این زمینه حائز اهمیت است.

قهرمان ملی کشتی فرنگی درباره فشار روحی خود پس از پیروزی مقابل تیلور گفت: قطعا فشار روحی و روانی کاهش یافته است و به لطف خدا و دعای مردم توانستم یک کار نیمه تمام را به پایان برسانم. بسیاری از هواداران و علاقه مندان به این رشته خواهان شکست این کشتی گیر آمریکایی بودند. من موفق شدم نیمی از انتظارات را برآورده کنم. امیدوارم در مسابقات آینده دل میلیون ها ایرانی را شاد کنم.

وی با اشاره به وضعیت بدنی خوب خود به رادیو ورزش گفت: امیدوارم از نظر روحی و روانی برای مسابقه آماده باشیم. هدفم المپیک 2024 است تا زمانی که بتوانم به تیم ملی کمک کنم در این مدت چیزی پس انداز نمی کنم. تمام این سال ها سعی کردم قدم به قدم پیش بروم. اگر بدن من بعد از سال 2024 پاسخگو باشد و بتوانم مبارزه کنم، قطعا این کار را انجام خواهم داد. هر سال من شخصا یک هدف جهانی یا آسیایی تعیین می کنم. المپیک 2024 را هم ارزیابی کردم تا به مردم کشور مدال رنگی بدهم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید