همه سخت کار می کردند اما من اشتباه می کردم/تیلور از من باهوش تر بود


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898435

نایب قهرمان سبک های آزاد جهان گفت: همه زحمت کشیدند اما اشتباه از من بود و حریفم از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن یزدانی نایب قهرمان کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 بلگراد پس از بازگشت به ایران درباره استقبال مردم از کاروان تیم ملی گفت: شرمنده مردم هستم و امیدوارم بتوانیم محبت آنها را جبران کنیم. آینده نزدیک.آینده زمان و با زیباترین مدال به آنها پاسخ داد.

وی درباره بهبود رکورد جهانی گلمرضا تهتی کشتی گیر (از نظر تعداد مدال های جهانی و المپیک) گفت: قبلا هم گفته بودم که دنبال رکورد نیستم و فقط می خواهم وقتی کشتی می گیرم مردم را خوشحال کنم. جهان پهلان تختی هم از نظر مدال و هم از نظر روحیه از همه برتر است.

یزدانی درباره مداحی دیوید تیلور برای خودش بعد از فینال صربستان گفت: او همیشه من را دوست داشته و امیدوارم در آینده نزدیک رقابت سالم و خوبی با هم داشته باشیم و هرکسی که لایق مدال است مدال بگیرد.

وی با بیان اینکه پدرش از رئیس فدراسیون کشتی انتقاد کرده است، تاکید کرد: پدر عزیزمان. از دست دادن همیشه آزار دهنده است و این طبیعی است. خانواده ها هم از همه غمگین هستند اما در آینده نزدیک امیدوارم با برد جبران کنم.

نایب قهرمان جهان و المپیک در خصوص مشکلات آنالیز تیم ملی گفت: همه زحمت کشیدند اما اشتباه از من بود و حریفم از آن استفاده کرد. او باهوش تر بود و بهتر عمل کرد و از نقاط ضعف من استفاده کرد. نتوانستم روی تشک عملکردی را که می خواستم داشته باشم.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید